וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לפרוש בשקט: המקרה המוזר של טום שטארקה, שוער באיירן מינכן

השוער המחליף, שרשם רק 10 הופעות ב-5 שנים, אך זכה ב-13 תארים, פרש בתום העונה שעברה, בגיל 36. אלא שמצוקת שוערים והפציעה של נוייר גרמו לו לחזור מהפרישה פעמיים, תוך כמה חודשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנים מוכרות באימון. שטארקה שוב מתייצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טום שטארקה הוא כנראה אחד האנשים הכי ברי מזל בעולם הכדורגל. ב-2012 הצטרף השוער מהופנהיים לבאיירן מינכן בתור מחליפו של מנואל נוייר ובחמש עונות פעילות עם הבווארים, למרות שרשם 10 הופעות בלבד בין הקורות, הוא הספיק לחגוג לא פחות מ-13 תארים, כולל חמש אליפויות, שלושה גביעים וזכייה בליגת האלופות.

עם תום העונה שעברה, זמן קצר אחרי שחגג את יום הולדתו ה-36, החליט שטארקה שהגיע זמנו לתלות את הכפפות וקיבל עבודה מעניינת בתור האחראי על השוערים במחלקת הנוער של באיירן, מתוך תקווה שהוא יעזור לפתח את שוער העתיד של המועדון.

אלא שתכניות לחוד ומציאות לחוד והיום (חמישי), התייצב שטארקה לאימון של באיירן מינכן, מה שלמעשה החזיר אותו מפרישה. בפעם השנייה. תוך חודשיים.

עוד בנושא:

סופ"ש בגרמניה: באיירן מול וולפסבורג, דורטמונד שוב לא תספוג?
פטר בוס עשה היסטוריה: "זה היה המשחק הכי קשה שלנו העונה"

טום שטארקה השוער המחליף של באיירן מינכן (במרכז) עם דנטה, מנואל נוייר. GettyImages
חמש שנים, 10 הופעות, 13 תארים. שטארקה חוגג/GettyImages

הכל החל במשחקי קדם העונה. נוייר עדיין היה בשיקום מהפציעה הקודמת שלו, שוער המשנה סוון אולריך היה פצוע אף הוא ואפילו השוער השלישי, הכישרון בן ה-17 כריסטיאן פרוכטל, לא היה כשיר. בשל כך, מאמן באיירן, קרלו אנצ'לוטי, פנה לשטארקה ושאל האם הוא מוכן להצטרף לקבוצה אל מסע המשחקים. השוער השיב: "אחרי כל מה שהמועדון הזה נתן לי, ברור שהתשובה היא כן" והוא אכן עמד בשער בשלושה מארבעת משחקי האימון הראשונים של העונה. כאשר אולריך ופרוכטל חזרו, שטארקה פרש בפעם השנייה ולאחר מכן, נוייר תפס את מקומו הקבוע בין הקורות.

אלא שבתחילת השבוע נוייר נפצע שוב באימון, עוד שבר בכף הרגל, שהוביל לניתוח והיעדרות עד ינואר לכל הפחות. אולריך חזר להיות השוער הראשון ואנצ'לוטי, שנותר מודאג מכך שהשוער המחליף שלו בן 17 ואין לו אלטרנטיבות, פנה לשטארקה שוב. בפעם השנייה תוך זמן קצר, השוער ביטל את הפרישה והיום כאמור, הוא התייצב לאימון ואף הכריז: "אני בכושר. אם הקבוצה תזדקק לי, אין שום בעיה".

קשה לדמיין סיטואציה בה שטארקה יזכה לשחק בחודשים הקרובים. מצד שני, קשה היה לדמיין אותו חוזר מפרישה בשני מקרים תוך פחות מחצי שנה, כך שהכל אפשרי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully