וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבס תוקף בחזרה: "הסינים לא מוכשרים, לא יגיעו לכלום 50 שנה"

לאחר שמאמן ויו"ר קבוצתו שנגחאי שנואה העבירו עליו ביקורת, החלוץ הארגנטינאי, בעל החוזה היקר בהיסטוריה, ענה: "אין לסינים כישרון טבעי, הם פשוט לא ממש טובים והיחס לכדורגל שונה מאוד"

אתר רשמי

העימות בין קרלוס טבס לכדורגל הסיני נמשך. רק בדצמבר האחרון חתם הכדורגלן הארגנטינאי על החוזה היקר בהיסטוריה, כ-735 אלף יורו לשבוע, במדי שנגחאי שנואה, אלא שאחרי כמה חודשים לא מוצלחים, נראה שהרומן בין הצדדים בדרך לסיום וכעת, החלוץ שפך עוד קצת שמן למדורה.

הכל החל לפני כשבוע, כאשר מאמנה החדש של שנגחאי, וו ג'ונגו, תקף את טבס ואמר: "הוא שמן ואין לו מקום על המגרש". לאחר הדברים הללו הגיעה בשבת תבוסה 6:1 בדרבי מול שחנגאי SIPG, כאשר טבס דווקא כובש את שער הניחומים של קבוצתו. במשחק הבא, ביום שלישי האחרון נגד שנדונג, טבס כבר לא שותף ב-0:0 ולאחר אותו משחק, גם יו"ר הקבוצה שלו אמר דברים קשים על מי שמצא את הרשת רק שלוש פעמים עד כה מאז נחת בסין: "הוא לא עמד בציפיות, הוא פלופ".

עוד בנושא:

מאמנו של קרלוס טבס: "הוא סובל מעודף משקל, אין לו מקום על המגרש"
יו"ר שנגחאי שנואה: "קרלוס טבס לא עמד בציפיות, הוא פלופ"
חשש בסין: קרלוס טבס רוצה לעזוב את שנגחאי שנואה
העושר הוא הפשע המושלם: קרלוס טבס נכנע לכסף הגדול של סין

שחקן שנגחאי שנואה קרלוס טבס. טוויטר רשמי שנגחאי שנואה, צילום מסך
תוקף בחזרה. טבס/צילום מסך, טוויטר רשמי שנגחאי שנואה

טבס שמע את הדברים ולא חיכה יותר מדי זמן עד שמצא את הזמן שלו להגיב. אלא שבמקום לענות לאנשי שנגחאי, הוא בחר לצאת נגד הכדורגל הסיני כולו. כאשר עלה טבס לריאיון בערוץ הצרפתי SFR ספורט, הוא לא היסס להכריז: "הכדורגלנים הסינים לא מוכשרים טבעית כמו הדרום אמריקאים או האירופאים, שמתחילים להתאמן מגיל צעיר מאוד. ברמה הטכנית, הסינים פשוט לא ממש טובים. הכדורגל בסין הוא מאוד שונה והיחס של האנשים למשחק מאוד שונה ובגלל זה אני חושב שהסינים לא יגיעו לשום הישגים אמיתיים, אולי גם בעוד 50 שנה".

כעת, נצטרך להמתין ולראות מה תהיה התגובה, האם טבס יספוג בוז ביציעים בסין מעתה וכמה זמן, אם בכלל, הוא עוד ישרוד בשנגחאי, זאת בשעה שכבר נפוצו שמועות לפיהן הוא מעוניין לשוב לבוקה ג'וניורס. המשחק הבא של שנואה אגב, יהיה ביום שבת בבית, מול גוואנגז'ו R&F וערן זהבי ותוצאה רעה נוספת נגד מלך שערי הליגה הסינית עשויה להוביל לפיצוץ סופי בין טבס לקבוצתו, שחמישה משחקים לסיום העונה מדורגת רק במקום ה-11 מתוך 16 קבוצות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הדברים של טבס (בספרדית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully