וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ואתלטיקו מדריד הודיעו: "הושג סיכום על העברתו של דייגו קוסטה"

העסקה בין שני המועדונים סוכמה רשמית. זאת בכפוף לסיכום בין אתלטיקו לבין קוסטה על תנאי שכרו ומעבר של בדיקות רפואיות. הקולצ'ונרוס ישלמו לצ'לסי 55 מיליון יורו ועוד 10 בבונוסים

one

בשעה טובה ומוצלחת, נראה שאחת הסאגות המתישות של הקיץ בכדורגל העולמי נמצאת על סף סיומה: צ'לסי ואתלטיקו מדריד הודיעו רשמית כי הגיעו לסיכום על העברתו של דייגו קוסטה מהכחולים אל המועדון אותו הוביל לזכייה באליפות הלה ליגה ב-2014. זאת בכפוף לסיכום תנאיו האישיים של החלוץ במועדון של דייגו סימאונה ומעבר של בדיקות רפואיות.

הקולצ'ונרוס ניסו להחזיר את קוסטה במשך כמה חודשים מצ'לסי, שם אומנם הוביל את הבלוז לאליפות בעונה שעברה, אך גם הסתכסך עם המאמן אנטוניו קונטה, שהודיע לו עם תום העונה כי הוא לא בתכניות יותר. אתלטיקו הגישה לבלוז מספר הצעות על השחקן, אךעד כה העסקה לא הצליחה להיסגר. כעת, נראה כי הקבוצה מבירת ספרד תשלם 55 מיליון יורו ועוד 10 מיליון בבונוסים עתידיים על קוסטה, אותו היא מכרה לצ'לסי ביולי 2014 עבור 36 מיליון יורו, מה שהיה אז סעיף השחרור של השחקן.

עוד בנושא:

בילבאו הודיעה: יראי אלברס החלים מסרטן וישוב לאימוני הקבוצה
זינדין זידאן: "הכדורים פשוט לא רוצים להיכנס, במיוחד בברנבאו"
ריאל מדריד הפסידה 1:0 לבטיס, 1:2 לאתלטיקו מדריד על בילבאו

חלוץ אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. GettyImages
חוזר אחרי קצת יותר משלוש שנים. קוסטה/GettyImages

קוסטה אמור להיות מוצג לעיני אוהדי אתלטיקו כבר בשבת הקרובה, במשחק הבית מול סביליה (14:00) באצטדיון וונדה החדש, אותו חנכה הקבוצה בשבוע שעבר. יחד עם זאת, בשל העונש המוטל על המועדון ולפיו אסור היה לרוחיבלאנקוס לרכוש שחקנים חדשים בחלון ההעברות החולף, הרי שקוסטה יורשה להתחיל לשחק עם הקבוצה רק החל מחודש ינואר ולכן, ייאלץ להמתין עוד שלושה חודשים וקצת ביציע.

החלוץ שיחק באתלטיקו שלוש עונות בעבר, כאשר עונת השיא שלו הייתה ב-2013/14, אז כבש 36 שערים בכל המסגרות והוביל את הקבוצה לזכייה באליפות מפתיעה. בנוסף, הוא הניף עם המועדון את גביע המלך ופעמיים את הסופרקאפ האירופי והגיע לגמר ליגת האלופות. בצ'לסי הוא רשם שתי אליפויות וזכייה בגביע הליגה וכבש 59 שערים ב-120 הופעות בכל המסגרות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully