וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחים באלופה? "שחקני גולדן סטייט מובכים מהקיץ של דוראנט"

פרשת הציוצים של KD מתחילת השבוע הצטרפה למעשים מוזרים נוספים שלו מהתקופה האחרונה. כריס מניקס מ'יאהו' מדווח כי גורמים בווריירס "שמו לב לתקופה המוזרה שלו והם מבולבלים ממנו"

קווין דוראנט סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
צרות בגן עדן? דוראנט וקרי/AP

צרות בגן עדן? פחות מחודש לפתיחת עונת ה-NBA, בארצות הברית מדווחים על מתחים בקרב האלופה גולדן סטייט, ובעיקר סביב התנהגותו המשונה של קווין דוראנט. כריס מניקס מ'יאהו' טוען כי ההערות של KD לגבי הנעליים של סטף קרי, ההחלטות שקיבל בנוגע לקו הנעליים שלו עצמו, וכמובן, הציוצים המביכים שלו השבוע - "לא נעלמו מעיניהם של אנשים בווריירס.

"הרבה אנשים בגולדן סטייט, בין עם גורמים בקבוצה או השחקנים עצמם, שמו לב לקיץ המוזר של דוראנט והם מבולבלים ממנו", כתב מניקס, "הם רואים עתיד ורוד עבור דוראנט באוקלנד, והאם נדהמים ונבוכים מהתנהגותו ומכך שעדיין מתייחס לעבר שלו".

המעשה הראשון של דוראנט שהצליח להרגיז לא מעט אנשים בקבוצה, היה כאשר התארח בפודקאסט של סיל סימונס ואמר ש"אף אחד לא רוצה לשחק בנעליים של אנדר ארמור", למרות שמדובר בליין הנעליים של חברו לקבוצה סטף קרי. לאחר מכן ספג ביקורות כבדות כאשר החליט להוציא גרסה של הנעליים שלו, בנייקי, שעל הסוליות שלהן מוטבעים עלבונות שספג אחרי המעבר מאוקלהומה סיטי.

לשיא, הדברים הגיעו השבוע, עם הציוצים שהגיעו מחשבון הטוויטר הרשמי של דוראנט, למרות שכלל הנראה תוכננו לצאת מחשבון פיקטיבי שהוא מחזיק. "הוא לא אהב את הארגון או לשחק עבור בילי דונובן", הוא כתב על OKC, "הסגל שם לא היה מספיק טוב, הוא לא היה יכול לזכות שם באליפות". ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה התנצל על התקרית, אך עושה רושם שהוא עוד ייאלץ לספק מספר הסברים בזמן הקרוב. הוא וגולדן סטייט יוצאים לדרך בבית מול יוסטון ב-17 באוקטובר, וינסו לזכות בתואר שני ברצף. היחסים העכורים בסגל יכולים להרוס לווריירס?

עוד בנושא

מביך: קווין דוראנט שכח להחליף חשבון טוויטר, ולכלך על הת'אנדר
העלילה מתפתלת: לדוראנט יש חשבון אינסטגרם סודי ומלא בקללות?
קווין דוראנט על פרשת הטוויטר: "זה היה טיפשי וילדותי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully