וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשפלה של טייריס רייס: נשלח להתאמן עם המילואים של ברצלונה

הקטלאנים לא מעוניינים בשירותיו של הגארד שאיכזב בעונה החולפת, אך עדיין לא מצאו לו קבוצה ושלחו אותו לקבוצה המשנית של המועדון. הג'נרל מנג'ר: "אנחנו מדברים עם כמה קבוצות"

שחקן ברצלונה טייריס רייס. ברני ארדוב
לא נעים. טייריס רייס/ברני ארדוב

רק לפני שלוש שנים הוליך טייריס רייס את מכבי תל אביב לזכייה מפתיעה מאוד ביורוליג עם תצוגות גדולות מול צסק"א מוסקבה וריאל מדריד בפיינל פור. אולם, העונה החולפת הלא טובה במדי ברצלונה דירדרה מאוד את מניותיו של השחקן שקיבל הודעה מהמועדון כי הוא עובר להתאמן בקבוצת המילואים של המועדון. לטייריס יש חוזה בברצלונה, אבל זו כבר התחזקה בעמדה שלו בתומא הרטל ופיל פרסי והקבוצה מנסה להיפטר מהשחקן, שהציג יכולת פושרת גם ביורובאסקט האחרון במדי נבחרת מונטנגרו.

נאצ'ו רודריגס הג'נרל מנג'ר של ברצלונה הסביר את מצבו של טייריס: "הוא עדיין על המדף, אנחנו מדברים עם כמה קבוצות. הוא סיים את היורובאסקט עם מונטנגרו וחזר לברצלונה. דיברתי איתו והסברתי לו שהוא לא בתוכניות מסיבות מקצועיות. הוא מתאמן עם קבוצת המילואים, אבל אני רוצה להבהיר שהוא לא הולך לשחק בקבוצה הזו ואנחנו מקווים למצוא לו קבוצה בקרוב".

טייריס רשם בעונה החולפת ממוצעים של 11.6 נקודות ו-5.2 אסיסטים במדי ברצלונה, אך היה שותף לכישלון המקצועי של המועדון המפואר ושילם את המחיר עונה אחרי שהצטיין ובלט בשורות חימקי מוסקבה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully