וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי הוצג בהפועל רעננה: "יש קצת חוסר ביטחון בגלל התוצאות"

המאמן החדש העביר אימון לקראת המפגש מול אשקלון בשבת (19:00): "צריכים להגיע לכל משחק באותה רמת מוטיבציה, בכדי לעשות את העבודה בלי קשר מי היריבה, זה המוטו שלי לאורך הקריירה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתרגל לקבוצה החדשה שלו. גיא לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל רעננה מתרגלת למציאות החדשה. אחרי שלא הצליח להביא ניצחון בארבעת מחזורי הפתיחה, דודו אברהם פינה את מקומו לגיא לוי שהעביר לשחקניו החדשים את האימון וכבר לוטש עיניו לקראת טבילת האש שלו בשבת כשקבוצתו תארח את הפועל אשקלון לקרב בין שתי קבוצות שעשויות להיאבק ביניהן נגד הירידה.

גיא לוי התייחס לקבוצתו החדשה ואמר: "אני חושב שיש כאן קבוצה עם חומר שחקנים טוב, באופן טבעי יש קצת חוסר ביטחון בגלל התוצאות אבל אנחנו מתחילים דרך חדשה. בשלב הראשוני אני רוצה לעבוד בצורה בה אני אוהב לעבוד, אימון אחרי אימון, כדי שהקבוצה תשחק טוב, ואני מאמין שאם משחקים טוב אז יש גם תוצאות".

"המשחק מול אשקלון בשבת הוא כמובן הוא משחק חשוב, אבל כל משחק הוא חשוב, אני חושב ששחקנים צריכים להגיע לכל משחק באותה רמת מוטיבציה, בכדי לעשות את הכי טוב שהם יכולים בלי קשר מי הקבוצה שנמצאת מולנו, זה המוטו שלי לאורך כל הקריירה".

לוי הוסיף: "אני חושב שאנחנו צריכים להתייחס למשחק הזה ברצינות, אשקלון קבוצה טובה, אנחנו צריכים למצוא את המשחק שלנו ואת הביטחון שלנו להתרכז בעצמנו כדי לנסות, כבר במשחק הראשון שלי כמאמן, להיות מאורגנים ודרך הארגון להרגיש ביטחון ולעשות את העבודה כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully