וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "חשוב לי שתנצחו בכל מחיר". זוארץ: "העונה הסגל טוב יותר"

20.9.2017 / 13:48

בצל הזעזועים במועדון, השניים דיברו עם שחקני מכבי פתח תקוה בטקס הרמת הכוסית המסורתי: "השקיעו כאן הרבה כסף, אסור לתת לקבוצה להתרסק". המאכזבים יקבלו הזדמנות אחרונה תחת מימר

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר עם אבי לוזון. קובי אליהו
ישיג ניצחון בבכורה? מימר עם אבי לוזון/קובי אליהו

אחרי שבוע סוער שכלל החלפת מאמנים, מכבי פתח תקוה ערכה היום (רביעי) טקס הרמת כוסית לשנה החדשה. במהלך הטקס דיברו אבי לוזון ושינו זוארץ עם השחקנים ואיחלו להם שנה טובה. גם שרון מימר המאמן החדש שהחליף את קובי רפואה שוחח איתם ואמר כי הוא מאמין בסגל הנוכחי.

שינו זוארץ אמר: "יש כאן סגל טוב יותר מבעונה שעברה. אני מבקש שתשכחו ממה שהיה בעונה שעברה ותחזרו לנצח". לוזון הוסיף: "חשוב לי שננצח בכל מחיר, כרגע פחות חשובה לי הדרך". שחקנים אמרו לאחר האסיפה: "הקבוצה הזאת חייבת לצאת לדרך חדשה. שינו ואבי שמו כאן הרבה כסף, אסור לתת לקבוצה להתרסק".

במועדון עדיין שוקלים להיפרד משחקנים בכירים בינואר, אם כי כעת המצב הוא שונה. השחקנים שאכזבו יקבלו הזדמנות מחודשת בתקופת שרון מימר. המטרה הראשונה היא לגרום לרכש הנוצץ שמאכזב מאוד עד כה, תמאש סיבוק, לחזור לכושר טוב. כזכור, הקבוצה הפסידה במחזור החולף לעירוני קרית שמונה ולאחר המשחק הזה המאמן קובי רפואה לקח אחריות והחליט להתפטר. משחק הבכורה של שרון מימר כמאמן המלאבסים יהיה ביום ראשון בבית מול בני סכנין של פליקס נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully