וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה האריך את חוזהו בריאל מדריד, סעיף השחרור: מיליארד יורו

החלוץ הצרפתי יישאר בשורות הבלאנקוס עד 2021 ויסגור 12 שנים בקבוצה עם סעיף שחרור דמיוני. כריסטיאנו רונאלדו יחזור הלילה (23:00) מול בטיס, ב"מארקה" מאמינים: יכול לעקוף את מסי

one

38 ימים עברו מאז שכריסטיאנו רונאלדו דחף קלות את דה בורגוס שופט משחק הקלאסיקו מול ברצלונה וספג בשל כך השעייה מחמישה משחקים. הערב (23:00) כוכב ריאל מדריד יחזור לראשונה מאז ההרחקה להרכב הבלאנקוס בליגה במשחק בו תארח קבוצתו את ריאל בטיס. בתקשורת המדרידאית הביעו סוג של תסכול מכך שרונאלדו, שרגיל להיאבק על תואר ה"פיצ'יצ'י" של הליגה, מתחיל את העונה כשלליאונל מסי יריבו הגדול יש כבר תשעה שערי ליגה אחרי הרביעייה אתמול. "כריסטיאנו חזר בדיוק בזמן כדי להתחרות עם מסי ואם מישהו חושב שזה בלתי ניתן להשגה, רונאלדו כבר סתם פיות בעבר", כך נכתב במארקה היום.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
התגעגעתם? רונאלדו/רויטרס

עוד שחקן שבריאל מדריד ממתינים לשובו הוא קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי ממשיך להתמודד עם פציעה וכרגע לא ברור מתי הוא יחזור. מה שבטוח זה שבנזמה לא הולך לשום מקום. החלוץ חתם היום על הארכת חוזהו בריאל מדריד עד 2021, מה שישאיר אותו במועדון לא פחות מ-12 עונות ברציפות. חוזהו הנוכחי של הצרפתי יפוג ב-2019 והארכת החוזה היא עד 2021, אז בנזמה יהיה כבר בן 33.

בנזמה צפוי להרוויח כ-7.5 מיליון יורו לעונה וסעיף השחרור שלו יעמוד על סכום "סולידי" של כמיליארד יורו. בנזמה משחק בריאל מדריד מ-2009 כאשר הגיע אליה מליון. בעונה החולפת הצרפתי לא הרשים וסיפק רק 11 שערי ליגה, אך במדריד ממשיכים להביע אמון בחלוץ שממשיך להיות באנקר גם אצל זינדין זידאן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully