וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "הדרך שבה אנחנו סופגים שערים מחליאה אותי"

מאמן ליברפול לא אהב את ההופעה של שחקניו שרשמו משחק רביעי רצוף ללא ניצחון והודחו מגביע הליגה אחרי 2:0 בלסטר: "אי אפשר להמשיך ככה". על החילוף של קוטיניו במחצית: "זה היה מתוכנן"

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
פתיחת עונה מאכזבת. יורגן קלופ/רויטרס

נכון, מדובר אומנם רק בגביע הליגה האנגלי, אבל ליברפול רשמה אמש (שלישי) משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון כשהפסידה 2:0 ללסטר והודחה כבר בסיבוב הראשון בגביע הליגה. פיליפה קוטיניו, שחוזר אט אט לעניינים ופתח במשחק הליגה האחרון מול ברנלי (1:1) פתח שוב ב-11 של קלופ והציג יכולת טובה, אך הוחלף במחצית.

יורגן קלופ המנג'ר הגרמני של ליברפול ממש לא אהב את תצוגת הנפל של שחקניו ואמר לאחר המשחק: "הדרך שבה אנחנו סופגים שערים מחליאה אותי, אי אפשר לשחק כדורגל ככה. סיפור המשחק הזה הוא פשוט: היינו הרבה יותר טובים במחצית הראשונה, שיחקנו כדורגל טוב, אבל לא הבקענו. זה חלק מהכדורגל אבל כל עוד נמשיך לספוג שערים כמו שספגנו מול לסטר, יהיה קשה להמשיך".

אגב, ליברפול תתארח שוב אצל לסטר במסגרת המחזור השישי בפרמיירליג ביום שבת ולאחר מכן מצפים לה עוד שני משחקי חוץ מול ספרטק מוסקבה בליגת האלופות ומול ניוקאסל. הקבוצה של קלופ תחזור לביתה רק באמצע אוקטובר למשחק מול.. מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully