וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א עשויה לאסור על צ'לסי להחתים שחקנים בשנתיים הקרובות

מכה לרומן אברמוביץ'? פיפ"א חוקרת את המועדון בחשד לעבירות תקנוניות חוזרות במסגרת החתמות של שחקנים למחלקת הנוער. החשש: תקדימי ריאל ואתלטיקו יחזרו על עצמם, והעונש יהיה דומה

רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי ביציע. רויטרס
עוקב בדאגה רומן אברמוביץ'/רויטרס

חדשות מדאיגות לצ'לסי ולרומן אברמוביץ': העיתון הבריטי "דיילי מייל" דיווח הבוקר (רביעי) כי פיפ"א חוקרת פעם נוספת את התנהלות המועדון ועשויה להטיל עליו איסור להחתים שחקנים בשנתיים הקרובות, זאת בשל חשד ל"הפרות חוזרות" של התקנון בנוגע להחתמת שחקנים צעירים. על פי החשד, הבלוז עברו על שורה של סעיפים תקנוניים כשהחתימו שחקנים מתחת לגיל 18, שהצטרפו למחלקת הנוער של המועדון.

עדיין לא ברור באילו עסקאות ובאלו שחקנים מדובר, אולם דבר אחד בטוח: צ'לסי נחשבת ל"עבריינית" סדרתית בהחתמות שחקנים צעירים, ולכן גם עלולה להיענש בחומרה. ב-2009 פיפ"א חקרה לראשונה את התנהלות המועדון בעקבות חשד לאי סדרים בחוזהו של גאל קאקוטה הצעיר. צ'לסי זוכתה מאשמה לבסוף, אולם המאבק המשפטי התנהל במשך תקופה ארוכה. זמן קצר לאחר מכן, תושאלה צ'לסי בעקבות החתמתו של ברטנד טראורה כשהיה בן פחות מ-16.

תקדימי העבר מראים שצ'לסי עשויה לספוג עונש כבד. ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד, שעברו עבירות דומות בשנים האחרונות, לא הורשו להחתים שחקנים במשך תקופה ארוכה - ריאל במשך שני חלונות העברות (לבסוף העונש הומתק לחלון אחד בלבד) ואתלטיקו לשנה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully