וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה נערכים למפגש בין אוהדי מכבי חיפה לאלירן עטר

20.9.2017 / 7:50

תנסה למנוע הצבת שלטי מחאה, גורם במשטרה: "הרגישות ידועה. גם מכבי חיפה תסייע". האוהדים מבטיחים: "המחאה תהיה לגיטימית". רוקאביציה אמור לפתוח בחוד. בוזגלו הגיע לכפר גלים, ממשיך בשיקום. גיא לוזון: "הליגה הרבה יותר שוויונית העונה ביחס לעונה שעברה"

צילום: שלומי גבאי

אוהדי מכבי חיפה נפרדו בקיץ האחרון מאלירן עטר, אולם במהלך התקופה בה נוהל משא ומתן עם מכבי תל אביב, כשעדיין לא ברור היה אם יעבור סופית לסגנית האלופה, רבים מהם הובילו מחאה שמטרתה הייתה להוביל לסגירת העסקה במהירות המירבית. במכבי חיפה היו מודעים לכך והבינו כי עטר לא יוכל להמשיך בקבוצה, אולם למרות שהמעבר התבצע לפני מספר שבועות חלק מאוהדי הקבוצה מתכננים מחאה גם במשחק הקרוב. במשטרת ישראל, כך מתברר, נערכים בכוחות מתוגברים כדי למנוע הצבת שלטי מחאה או הכנסת אביזרים שאינם הולמים.

"הרגישות ידועה. גם מכבי חיפה תסייע לנו בעניין הזה", אמר גורם במשטרה אתמול. אחד מאוהדי מכבי חיפה הסביר אתמול: "עטר שיחק במכבי חיפה אבל הלב היה במכבי תל אביב. המחאה תהיה לגיטימית ולא אלימה". מנגד, שלושה שחקני מכבי תל אביב לשעבר ישחקו בשורות מכבי חיפה ואף אמורים לפתוח בהרכב – עומרי בן הרוש, שלומי אזולאי וגל אלברמן. 2,000 אוהדים ירוקים יגיעו למפגש הטעון בנתניה ביום ראשון. לרשות האוהדים יעמדו הסעות מבית משפט השלום בקריון (תחנת אוטובוס לכיוון סומך) בשעה 17:00 וכעבור חצי שעה תמתין באגד הישן בתחנות לכיוון דרום. משם תצא ההסעה לאיצטדיון בנתניה.

גיא לוזון עדיין לא תרגל את ההרכב, אך עדיין עושה רושם שיערוך שינוי אחד. סטפנוס אתנסיאדיס שהגיע לשיחה אישית עם המאמן עשוי לאבד את מקומו וניקיטה רוקאביציה עשוי לפתוח בחוד. אופיר מזרחי, קאיו או ורמוט אמורים לפתוח במקום היווני. בנוגע לעומרי גלזר, בסביבתו של לוזון לא ממהרים לקבל החלטה לגביו. השוער מקבל גיבוי, אך שחקני בקבוצה הודו כי הוא נמצא בתקופה פחות טובה מבחינתו ואולי ראוי לשקול לתת הזדמנות לאוהד לויטה. כזכור, גיא לוזון עדיין לא החליט אם רמי גרשון ייכלל בסגל אך בכל מקרה הוא לא מייעד לו את חולצת ההרכב. עומר דמארי שוב לא נמצא בתכנית של המאמן לגבי ההרכב. רק אחד מבין השניים, עומר דמארי או מוחמד עוואד, אמור לשבת על הספסל. עמית זנטי לא ייכלל בסגל. למרות הסיכום שכבר הושג בעל פה הקשר לא חתם ביום האחרון של החלון. בחיפה מעריכים שיחתום בקרוב, אך אם זה לא יקרה הוא ימתין לינואר כדי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

במכבי חיפה לא אהבו את דבריו של קמיל ואצק בתקשורת הפולנית. "גם ואצק, כמו רבים אחרים מהשחקנים שעזבו אתנו, לא מדבר על חלקו באי ההצלחה. ואצק היה עושה טוב אם היה מזכיר את חלקו בכישלון של העונה שעברה", אמר גורם במועדון.

מאור בוזגלו ממשיך להתקרב. הקשר עלה על כר הדשא יחד עם השחקנים, אך לאחר מכן עבר לאימון אישי. בוזגלו עדיין לא חתום רשמית וצפוי לעשות זאת רק ביום ראשון.

עוד בנושא:

קמיל ואצק: "היו הרבה בעיות מוזרות במכבי חיפה, שחקנים רבו באימונים"
ניקיטה רוקאביציה נכלל בסגל נבחרת אוסטרליה למשחק הפלייאוף מול סוריה
במשחק הכנה: מכבי חיפה ניצחה 2:3 את הפועל נצרת עילית, קאיו כבש צמד

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי
מצפה לגישה אחרת. לוזון/שלומי גבאי

הבוקר ערכו הירוקים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה דיבר המאמן גיא לוזון. "מתכוננים במלוא המרץ ומלוא הרצינות. זה משחק מאוד חשוב, אבל לא חושב שיש משחק שיגדיר אותנו בשנה הקרובה", אמר. "הכי חשוב זה ליצור את ההמשכיות שלא יצרנו עד כה. מול עכו הגישה שהפגנו לא מאפיינת אותנו, וזה היה היוצא מהכלל. רוצים לראות מול מכבי תל אביב את אותה גישה שהפגנו מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע, שזה אומר לבוא בעוצמה עם כל הכוח".

על הזימון של רוקאביציה לסגל נבחרת אוסטרליה: "אני שמח בשבילו שתינתן לו ההזדמנות להיות חלק מסגל שכנראה יהיה במונדיאל בקיץ, אני מקווה מאוד שהוא יגשים את החלום הזה".

על היכולת של קאיו: "עברו חודשיים וארבעה משחקי ליגה מאז שהגיע. כל שחקן זקוק לזמן שלו, הוא לא לחוץ ואנחנו לא לחוצים, הוא עובד כמו שצריך ונפיק ממנו את היכולות שלו. הוא שחקן מאוד מוכשר ואדם נהדר, אבל בקבוצת כדורגל יש דינמיקה מסוימת ולא תמיד אפשר שכולם ישחקו".

על מצבו של רמי גרשון: "אנחנו לא מתייחסים למשחק הקרוב כאל המשחק האחרון של השנה. ניתן לכל השחקנים את הזמן כדי להיכנס ולהיות במקסימום ביטחון. יש לי סבלנות לגבי כולם, ורק כשמישהו יהיה מוכן במאה אחוז הוא יהיה חלק מהסגל או ההרכב".

על מירוץ האליפות: "הליגה תהיה השנה הרבה יותר שיווינית ביחס לעונה שעברה. קבוצות האמצע התחזקו, וכל משחק קשה. זה טוב לכדורגל הישראלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully