וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים ניצחה 70:81 את סראגוסה בספרד

אחרי שני הפסדים במסע המשחקים בספרד, הצליחה האלופה הישראלית לרשום ניצחון ראשון בתום משחק קבוצתי מרשים כששישה שחקנים קולעים בספרות כפולות. ג'רום דייסון הוביל עם 14 נקודות

לוברו מזאלין שחקן סראגוסה מול ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. אתר סראגוסה, אתר רשמי
אליהו מול מזלין/אתר רשמי, אתר סראגוסה

אחרי תבוסה מול אסטודיאנטס בשישי האחרון והפסד מול באסקוניה בראשון בצהריים, הצליחה הפועל ירושלים לרשום הערב (שלישי) ניצחון ראשון במשחקי ההכנה לקראת העונה החדשה שהיא עורכת בספרד. האדומים עשו את זה עם 70:81 מול סראגוסה הספרדית, שעברה שינויים רבים בקיץ ועדיין מסתגלת לשחק בסגל החדש.

האלופה הישראלית הציגה משחק קבוצתי מרשים מאוד עם 18 אסיסטים כששישה שחקנים מסיימים את הערב בספרות כפולות. ג'רום דייסון הוביל את הקלעים עם 14 נקודות, אוסטין דיי קלע 13 וקלט 6 ריבאונדים, בר טימור סיים עם 12 נקודות, קרטיס ג'רלס קלע 11 כמו גם אלן אומיץ', שגם תרם 6 ריבאונדים, יוגב אוחיון קלע 10. ריצ'רד האוול קלע 4 וקלט 6 ריבאונדים, ליאור אליהו סיים עם 2 נקודות ו-5 אסיסטים, יותם הלפרין קלע 3 ומסר 5 אסיסטים, רם אליאספור תרם 1. את הספרדים הוביל סרג'י גרסיה עם 16 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ג'ארוויס ורנאדו, ששיחק בעבר בירושלים, קלע 14 וקלט 9 ריבאונדים, מיכל מיכלאק הפולני קלע 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully