וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם נבחרה לספורטאית השנה של גולשי וואלה! ספורט: "זה מאוד מרגש"

20.9.2017 / 13:00

המתעמלת בת ה-18 שקטפה שתי מדליות ארד באליפות העולם זכתה ב-27% מהקולות של המצביעים והגיבה: "תודה לכל מי שתמך, זה לא מובן מאליו". ערן זהבי סיים שני עם 19%, עומרי כספי ותומר חמד חולקים את המקום השלישי עם 13% כל אחד

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית. GettyImages
"מאחלת שנה מלאת שגשוגים והצלחות". לינוי אשרם/GettyImages

מעל 30,000 גולשים השתתפו בשבוע האחרון בסקר של וואלה! ספורט בו ביקשנו מכם לבחור את ספורטאי או ספורטאית השנה שלכם. לינוי אשרם, המתעמלת האומנותית בת ה-18 שחזרה מאליפות העולם הקיץ עם שתי מדליות ארד, אחת מהן בקרב רב, הובילה את ההצבעות כמעט לכל אורך הדרך וזכתה באופן מרשים במקום הראשון עם 27% מהקולות.

אשרם אמרה לוואלה! ספורט אחרי הזכייה: "מאד מרגש להיות ספורטאית השנה של וואלה! ספורט, אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי במשך כל הדרך ולכל מי שהצביע לי. זה לא מובן מאליו, תודה רבה לכולם. אני מאחלת שתהיה לכולם שנה טובה ומלאה שגשוגים והצלחות".

ערן זהבי, שהפסיד באותו סקר אשתקד במירוץ צמוד מאוד לאורי ששון, סיים שוב במקום השני, הפעם בפער משמעותי עם 19% מהקולות. את המקום השלישי חולקים עומרי כספי ותומר חמד עם 13% כל אחד, אחריהם הגיעו חנה קנייזבה מיננקו וטל פליקר עם 9% כל אחד, בהמשך נמצא מהראן ראדי עם 8%, ויונתן קופלב קיבל 2% מהקולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully