וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט על פרשת הטוויטר: "זה היה טיפשי וילדותי"

כוכב הווריירס התייחס לראשונה לפרשה המביכה, הודה שיש לו חשבון אינסטגרם כפול, לא הודה שהוא מחזיק בחשבון טוויטר פיקטיבי ורק התנצל שהזכיר את אוקלהומה סיטי ומאמנו לשעבר: "לקחתי את זה רחוק מדי"

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
כעס על עצמו. דוראנט/AP

קווין דוראנט התייחס היום (שלישי) לראשונה ל"פרשת הטוויטר" והתנצל על דברים שאמר על מאמנו לשעבר בילי דונובן וקבוצתו לשעבר אוקלהומה סיטי ת'אנדר, אבל הכחיש שהוא מחזיק בחשבון טוויטר כפול. דוראנט, כוכב האלופה גולדן סטייט, ציין שיש לו רק חשבון אינסטגרם כפול. כזכור, הרוחות סוערות ברשת ביממה האחרונה אחרי הציוצים שנשלחו (בטעות?) מחשבון הטוויטר הרשמי של קווין דוראנט, שלאחר מכן חשפו שיש לו לכאורה חשבון נוסף, על שם אחר, שבו הוא השתמש על מנת לדבר בחופשיות יותר ולשחרר את מה שבאמת על לבו.

עוד בנושא

מביך: קווין דוראנט שכח להחליף חשבון טוויטר, ולכלך על הת'אנדר
העלילה מתפתלת: לדוראנט יש חשבון אינסטגרם סודי ומלא בקללות?

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, קווין דוראנט. AP
"אמשיך הלאה, זה היה קשה להתמודד עם כל זה אתמול. מאוד כעסתי על עצמי. אני בהחלט רוצה להמשיך הלאה ולשחק כדורסל". דוראנט/AP

דוראנט נשאל על הפרשה בכנס, ואמר על הבמה: "זה נכון שיש לי חשבון אינסטגרם נוסף, אבל הוא רק בשביל החברים שלי והמשפחה. כך שלא הייתי אומר שאני משתמש בו בשביל לעקוץ אנשים. אני משתמש בטוויטר בשביל לתקשר עם האוהדים. אני חושב שזו דרך נהדרת ליצור קשר עם אוהדי הכדורסל. אבל לצערי לקחתי את זה רחוק מדי. זה מה שקורה לפעמים כשאתה נכנס לוויכוחי כדורסל כאלה, וזה דבר שאני מאוד אוהב, לשחק כדורסל.

"אני לא מתחרט על זה שנכנסתי במישהו או שהגבתי לאוהדים בטוויטר. אני כן מתחרט על זה שהשתמשתי בשם של המאמן הקודם שלי ושל הקבוצה הקודמת שלי. זה היה ילדותי, זה היה אידיוטי, כל המילים האלה, ואני מתנצל על זה.

"אני לא חושב שאפסיק להגיב לאוהדים, אני נהנה מזה, וזו דרך טובה לתקשר איתנו, אבל כרגע אני אקח צעד אחורה ואתרכז בלשחק כדורסל. אמשיך הלאה, זה היה קשה להתמודד עם כל זה אתמול. מאוד כעסתי על עצמי. אני בהחלט רוצה להמשיך הלאה ולשחק כדורסל".

כזכור, אתמול דוראנט הגיב לאוהד ששאל אותו בטוויטר: "אחי, אני מכבד אותך עד מוות, אבל תן לי סיבה טובה אחת לעזיבה שלך, אם לא כדי לקחת אליפות". דוראנט הגיב בצורה לא ראויה, ביקר את הנהלת הת'אנדר ואת המאמן, אבל על פי ההערכות - העובדה שהוא עשה את זה מהחשבון הרשמי שלו היא רק בגלל שהתבלבל, ושלח את הציוצים לא מהחשבון הנכון.

"הוא לא אהב את הארגון ולא אהב לשחק תחת בילי דונובן", צייץ דוראנט בתשובה לאוהד, כשהוא כותב בגוף שלישי, ככל הנראה מפני שחשב שהוא לא על החשבון שלו, "הסגל היה לא מספיק טוב. זה היה רק הוא וראס (ווסטברוק). תאר לך שהיו מוציאים את ראס מהקבוצה, זה כבר היה רע מידי, KD לא היה יכול לזכות בתואר עם החבר'ה האלה". אחר כך התברר שהוא גם מחזיק בחשבון אינסטגרם כפול, שבו השתמש לא פעם, עובדה שדוראנט לא מכחיש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully