וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה טוענים: גבאי ביקש לחזור בתנאי שיחליף את שטרלינג

19.9.2017 / 20:40

אחרי שלא הגיע לשימוע בשבוע שעבר ושלח מכתב מפרקליטו, במועדון טוענים: ביקש להחליף את המנכ"ל. כץ שלח ברכה מצולמת לשחקנים: "התחלנו את השנה בצורה יפה. בואו נעבוד קשה יותר"

ברני ארדוב
יואב כץ בעלי הפועל חיפה (שמאל) עם מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי. ברני ארדוב
יחזור להפועל חיפה? אפרים גבאי עם יואב כץ/ברני ארדוב

שבוע בדיוק אחרי הפרסום לפיו המנכ"ל אפרים גבאי לא הגיע לשימוע במועדון וקיבל הודעה באמצעות פרקליטו כי המועדון החליט לפטר אותו, מתברר כי במכתב ששלח אז הבהיר כי הוא מוכן לחזור להפועל חיפה רק אם יחליף את המנכ"ל אורן שטרלינג. במועדון סיפרו כי גבאי "התנה את חזרתו למועדון בכך שיחזור לתפקידו הקודם". כזכור, בהפועל חיפה אישרו בשבוע שעבר כי גבאי לא הגיע לשימוע שני שנערך לו, זאת בטענה כי הגיע לשימוע לפני כשנה ואין לו כוונה לעמוד בפני שימוע נוסף. גבאי יקבל מכץ את הפיצויים המגיעים לו בגין השנים שעבד בקבוצה.

הקבוצה קיימה היום את טקס הרמת הכוסית המסורתי לה לראש השנה. בטקס נכחו כל עובדי המועדון, בהם השחקנים, והוא התקיים במסעדה בקריית אתא. חבר ההנהלה דורון אוסידון והמאמן ניר קלינגר בירכו את השחקנים. הבעלים יואב כץ הפתיע כששלח ברכה מצולמת בקבוצת הוואצ אפ של השחקנים. כץ אמר בין היתר: "אני מאחל שנה טובה לעובדים ולמתנדבים. שנה טובה, התחלנו אותה בצורה מאוד יפה ומאוד חזקה. בואו נעבוד קשה יותר כדי להבטיח שתהיה לנו שנה טובה. מקווה לראותכם בקרוב".

במהלך הטקס אמר אוסידון: "אני לא מעט שנים בכדורגל, בתקופות הכי יפות שלי אני לא זוכר כזאת חברות, קבוצתיות ואכפתיות. אני לא זוכר אוירה כזאת כמו בהפועל חיפה. אני מעריך את כל מה שקורה במועדון הזה". קלינגר ביקש: "בואו נמשיך מה שהתחלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully