וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמיל ואצק: "היו הרבה בעיות מוזרות במכבי חיפה, שחקנים רבו באימונים"

19.9.2017 / 17:36

קשר הירוקים לשעבר, שעבר לשלאסק ורוצלאב הקיץ, התראיין וסיפר על כל מה שעבר בקבוצתו לשעבר: "לא היה לנו משחק קבוצתי בכלל, המועדון עשה כל מה שביכולתו כדי להיפטר מהחוזה שלי"

קמיל ואצק שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שפך את אשר על ליבו. ואצק/אדריאן הרבשטיין

קמיל ואצק עזב לאחרונה את מכבי חיפה ועבר לשלאסק ורוצלאב הפולנית. היום (שלישי) התראיין הקשר הצ'כי בן ה-30 בפולין ובין היתר דיבר על התקופה שלו אצל הירוקים.

עוד בנושא:
ניקיטה רוקאביציה זומן לנבחרת אוסטרליה
מכבי חיפה ניצחה 2:3 את הפועל נצרת עילית במשחק אימון

ואצק דיבר על העובדה שבחודשים האחרונים שלו בחיפה לא התאמן עם הקבוצה הראשונה והסביר: "זה היה בגלל שהמועדון עשה כל דבר שהוא יכול על מנת להפר את החוזה איתי. בכל יום התאמנתי עם חמישה שחקנים נוספים שהיו באותו מצב. אלה לא היו אימונים נורמלים, אלא סוג של אימונים עבור מנודים, היה אפילו איזה מאמן משני שבדק מה אנחנו עושים. המועדון לא רצה לעמוד בחוזים שלנו ולשלם לנו, אז עודדו אותנו להפר אותם ולעזוב. לא רציתי להישאר שם בכל מחיר. כל הזמן אמרתי למנכ"ל בן דב שאנחנו יכולים לנהל משא ומתן ולנצוא פתרון. יכולתי לעזוב אם היה מועדון שהיה רוצה אותי. החוזה שלי במכבי חיפה עדיין היה תקף, אז שילמו לי כמה משכורות ונפרדנו".

על המפגש שלו עם לודוביק אוברניאק, אמר ואצק: "פגשתי אותו וזה היה מצחיק כי אני צ'כי והוא צרפתי, אבל דיברנו פולנית. לודו היה בקבוצת המנודים כשאני הגעתי לשם והיה לו חוזה כבד מאוד אז הכריחו אותו לעזוב". כשנשאל האם קיבל החלטה נכונה כשעבר לישראל, אמר: "זו הייתה שנה יקרת ערך. היה לי העונג להתאמן עם רנה מולנסטיין, מאמן שעבד במנצ'סטר יונייטד במשך 12 שנה והיה העוזר של סר אלכס פרגוסון. למדתי הרבה ממנו. כשהייתי בריא, שיחקתי בכל המשחקים. הבעיה היחידה שלא שיחקתי בעמדה שלי. המאמן העדיף לשחק עם שני קשרים אחוריים ואני הייתי אחד מהם. מולנסטיין לא רצה שאשחק התקפי, אלא שאתמקד בהגנה. לא היינו טובים וכשהקבוצה משחקת רע, אז קשה לעלות על הגל. היו הרבה בעיות מוזרות בחיפה".

ואצק המשיך ואמר: "האימונים בחיפה היו סוערים, שחקנים התווכחו, העליבו אחד את השני ולא רק זה, אלא גם רבו. היו כמה פעמים שהיינו צריכים להפריד בין שחקנים שהלכו מכות. הישראלים הם אינדיבידואליסטים. כשמסרתי למישהו כדור, ידעתי שאין סיכוי שאני אקבל אותו בחזרה. לא היה משחק קבוצתי בכלל. היו רגעים שלא היינו 11 שחקנים, אלא קבוצה של 11 אנשים. בשבילי ישראל הייתה בית ספר לחיים. שיחקתי בקבוצה גדולה עם קהל גדול, אבל אחרי חודש שזה לא זה. מולנסטיין פוטר, גיא לוזון הגיע במקומו והוא לא רצה אותי בסגל. לא רק אותי, כל הזרים שמולנסטיין הביא שוחררו. אני עברתי לכאן, גארי קגלמאכר לקורטייק, פיטים עזמי לנורבגיה, מארק ואליינטה לאופן והולמר איולפסון ללבסקי סופיה. במובנים של יציבות, ישראל היא מדינה פרועה, הכול יכול להשתנות אחרי הפסד אחד".

מכבי חיפה מסרה בתגובה: "מאחלים לקמיל ואצק הצלחה גדולה".

גורם במועדון הוסיף: "מצפים ליום שבו שחקן בראיון של אחרי מגלה אומץ ואומר גם לי היה חלק קטן ואפילו מזערי באי הצלחה. עוד לא מצאנו כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully