וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי חיפה: אלירן עטר עשוי לפתוח, רמי גרשון בסגל

הצהובים רוצים לנצל את המעידה של הפועל באר שבע, גם טל בן חיים ויובל שפונגין בהרכב? אצל הירוקים, אופיר מזרחי לא בסגל, נטע לביא כן וכך גם הבלם שהגיע מגנט (ראשון, 21:00, ספורט 5)

מחזור 5הסתיים24/09/2017
מכבי תל אביב
    0
      מכבי חיפה

      מכבי תל אביב:

      אלירן עטר מועמד לפתוח מול הקבוצה ממנה הגיע לאחרונה. הבלם טל בן חיים ערך את האימון המלא הראשון שלו השבוע אחרי שספג חבטה עזה בראשו מול מכבי נתניה וייתכן שיעלה במרכז ההגנה, בעוד יובל שפונגין, שלא היה בהרכב לאחרונה, עשוי לשוב לעמדת המגן הימני.

      מכבי חיפה:

      מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם אליו הגיעו כ-150 אוהדים כדי לעודד את הקבוצה לקראת המשחק. האוהדים הדליקו אבוקות ועודדו את השחקנים. אחד השחקנים אמר השבוע לקראת המשחק: "ברור לנו מה חשיבות המשחק לאוהדים, בשבילו ניצחון על מכבי תל אביב הוא כמעט כמו דרבי. חייבים לנצח בעיקר כדי לחזור למסלול. אם נמעד, מה שקרה מול רעננה לא שווה כלום". כ-2000 אוהדים ירוקים יגיעו לעודד. רועי קהת לא התאמן ולא יהיה בסגל, נטע לביא ישוב אליו במקומו. נראה שלא יהיו שינויים בהרכב, אך ייתכן שיבוצע שינוי אחד והוא שסטפנוס אתנסיאדיס יוחלף ב-11 הפותחים על ידי גילי ורמוט או קאיו. אופיר מזרחי לא נכלל בסגל מסיבה מקצועית. רמי גרשון ייכלל לראשונה בסגל של המאמן אך יפתח על הספסל. לוזון זימן 19 שחקנים ומחר ינפה אחד מהם. גם רז מאיר ישוב לסגל.

      אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
      אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

      טריוויה

      * מכבי חיפה הפסידה ב-10 מ-18 משחקי הליגה שלה בעידן גיא לוזון. כל 10 ההפסדים היו על האפס, ושניים מהם מול מכבי תל אביב בפלייאוף בעונה שעברה (הפסד 3:0 בחוץ ו-2:0 בבית).

      * בכלל, כל 15 ההפסדים האחרונים של מכבי חיפה בכל המסגרות היו על האפס, כולל שישה משבעת משחקי החוץ האחרונים שקיימה בליגה.

      * מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-18 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ בעונה שעברה. פרט לכך, היו 11 ניצחונות צהובים ועוד שש תוצאות תיקו.

      * המצטרפים החדשים לאגף האקסים: עטר לראשונה מול מכבי חיפה מאז העזיבה בקיץ, ומנגד גל אלברמן, עומרי בן הרוש ושלומי אזולאי שעשו את המעבר בכיוון ההפוך.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 12389

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully