וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד מעוניינת בשוער אתלטיק בילבאו, קפה

הבלאנקוס חושבים קדימה ומחפשים את "שוער העתיד". זינדין זידאן, שירד מהניסיון להביא את דויד דה חאה, עשוי לרכוש את הבאסקי הצעיר, אך המחיר עלול להרתיע את הבלאנקוס. אנדר הררה: "ריאל תדבר על דה חאה, כי הוא הטוב בעולם. אבל אנחנו לא כל כך רחוקים מהם ברמה"

one

העונה רק החלה, אבל בריאל מדריד כבר מביטים קדימה והבוקר (שלישי) פורסם בספרד כי הבלאנקוס מעוניינים בשוער הצעיר של אתלטיק בילבאו, קפה בן ה-22.

נכון להיום, השוער המוביל של אלופת ספרד ואירופה הוא הקוסטה ריקני, קיילור נבאס בן ה-30, כאשר בסגל שלה נמצאים גם קיקו קאסייה, אף הוא בן 30 ולוקה זידאן, בנו של המאמן זינדין. לכן, במועדון מחפשים את שוער העתיד שלהם ולאחר שזיזו החליט לרדת מהניסיון הנוסף להביא ממנצ'סטר יונייטד את דויד דה חאה, שכבר יחגוג בקרוב יום הולדת 27, נראה כי הוא פונה למחוזות אחרים, כאשר מלבד קפה, האפשרויות הן טיבו קורטואה וג'יג'י דונארומה ממילאן, אך רכישת שני האחרונים תהיה הרבה יותר מסובכת עבור הקבוצה.

עוד בנושא:

דיווח: אתלטיקו מדריד הציעה 57 מיליון יורו על דייגו קוסטה
דיווח בצרפת: ניימאר ואדינסון קבאני התעמתו בחדר ההלבשה
יו"ר שנגחאי שנואה: "קרלוס טבס לא עמד בציפיות, הוא פלופ"

קפה שוער אתלטיק בילבאו מול קרים בנזמה ריאל מדריד. GettyImages
בשנה הבאה ינסה לעצור אותו באימונים? קפה מול בנזמה/GettyImages

גם קפה עשוי שלא להיות זול. נכון להיום, סעיף היציאה שלו עומד על 10 מיליון יורו בלבד, אך בילבאו רוצה להעלות אותו ל-65 מיליון לאור ההתעניינות ולא בטוח שריאל תסכים לשלם סכומים כאלה.

בינתיים, אקס בילבאו ושחקן מנצ'סטר יונייטד, אנדר הררה, ייעץ לחברו לקבוצה ובן ארצו דה חאה שלא לעזוב את השדים האדומים לטובת מעבר לריאל, גם אם הבלאנקוס בכל זאת יחשקו בו שוב: "אני מכבד את נוייר, בופון וטר שטגן, אבל דויד הוא כרגע השוער הטוב בעולם והוא רוצה להיות אגדה במועדון שלנו. זה משהו מאוד חשוב עבורנו. יש לו את היכולות לעשות זאת, הוא עושה עבורנו את ההבדל, הוא מפחיד חלוצים. דויד שמח מאוד ביונייטד כרגע, כי אנחנו נלחמים על כל התארים. ריאל מדריד תדבר עליו בכל קיץ, כי הוא השוער הטוב בעולם, אבל אני לא חושב שאנחנו כל כך רחוקים ברמה שלנו מריאל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully