וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלילה מתפתלת: לדוראנט יש חשבון אינסטגרם סודי ומלא בקללות?

אחרי ששכח להחליף חשבונות טוויטר וטינף על הת'אנדר, גולשים גילו רמזים לחשבון אינסטגרם פרטי, דרכו נראה כי KD העליב אנשים שתקפו אותו: "עצלן מסריח, סתום את הפה, חתיכת כלבה". אנדרו בוגוט מצטרף ללייקרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה מתוך האינסטגרם של אחיו של דוראנט, עם התיוג על השחקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קווין דוראנט ממשיך להעסיק את עולם הספורט האמריקאי. יממה לאחר תקרית במהלכה נדמה היה שכוכב גולדן סטייט שכח להחליף בין חשבונות הטוויטר שלו והשתמש בחשבון הרשמי שלו כדי להעביר ביקורת על קבוצתו הקודמת, אוקלהומה סיטי, נראה שלא רק בטוויטר יש לו חשבונות סודיים שנועדו להעברת מסרים, אלא גם באינסטגרם.

באתר הפורומים "Reddit" החלו מספר משתמשים לחקור את האפשרות לפיה לדוראנט יש חשבון אינסטגרם סודי. תחילה, הם פנו לתמונה שפרסם אחיו של דוראנט ובה נראה בין היתר השחקן עצמו. KD זכה בתמונה לתיוג תחת השם "quiresultan".

בחינה של חשבון בשם זה הראתה כי מדובר בחשבון פרטי ומוגן, שעל מנת לראות את 14 הפוסטים בו נדרשת הסכמה מצד בעל החשבון. לחשבון יש כ-500 עוקבים וביניהם הסטייליסט וחברו הקרוב של דוראנט, כמו גם כמה מכוכבי ה-NBA הגדולים ביותר כמו דריימונד גרין, חברו הטוב של דוראנט בווריירס. זה היה הרמז הראשון.

עוד בנושא:

מביך: קווין דוראנט שכח להחליף חשבון טוויטר, ולכלך על הת'אנדר
קיירי אירווינג: "למה הייתי צריך לדבר עם לברון לפני הבקשה לטרייד?"
תיאטרון האבסורד: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של שיקגו בולס

קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט. GettyImages
יממה ביזארית. דוראנט/GettyImages

מעבר לכך, תמונת הפרופיל בחשבון היא מהסרט "Goodfellas", שדוראנט הצהיר בעבר כי הוא אחד האהובים עליו. לצד התמונה נכתב "No live ball turnovers", משפט שיכול להיות רפרנס למשחק 1 בגמר האחרון מול קליבלנד, בו הווריירס קלעו 17 נקודות מאיבודים של הקאבס במשחק בו החל דוראנט את מסעו לעבר תואר ה-MVP של הגמר, ולעבר טבעת האליפות הראשונה שלו.

ומה לגבי אותו שם מסתורי, quiresultan? ובכן, זה נראה כמו שילוב של שתי שדרות צמודות זו לזו, Quire ו-Sultan בקפיטול הייטס, מרילנד, העיר בה דוראנט נולד וגדל.

עד כאן, הכל סביר. הרי לאנשים רבים יש חשבונות מוגנים ואישיים ברשתות החברתיות. אלא שבדיקה של אותם משתמשי רדיט העלתה שדוראנט, אם זה אכן החשבון שלו, משתמש בו כדי להתנגח בגולשים אחרים ברשת. למשל, גולש אחד שהעביר ביקורת בפוסט שהיה קשור לדוראנט, זכה לתגובה מ"quiresultan": "אתה חלש אחי. אתה לא משחק, רק יושב על הספסל, ניגר. אף אחד לא מכיר אותך. אבל שנינו יודעים שכשאתה הולך לישון בלילה, אתה יודע שאתה לא שווה כלום. ועוד יש לך את KD מרוח על כל החשבון שלך, יא חתיכת זין. עצלן מסריח, התחננת לתמונה איתו ואז התחלת לדבר זבל באינסטגרם. גורילות לא עושות את זה, כלבות עושות את זה. אתה אפילו לא משחק בליגת הילדים, כדאי שתעבור לראפ במקום. למה אתה מדבר כל כך הרבה חרא, כאילו אתה לא גר עדיין אצל ההורים שלך? סתום את הפה, פוסי. אתה חתיכת כלבה".

זמן קצר לאחר שפורסמו הידיעות בדבר החשבון הסודי, שם המשתמש בו השתנה ל"shanghainoon12345", בדומה לשם הסרט "שנגחאי נון". מי שכמובן לא פספס את ההזדמנות לעקוץ את דוראנט הוא מלך הרשתות החברתיות, כוכב פילדלפיה, ג'ואל אמביד, שצייץ תחת חשבונו האמיתי: "ג'ואל אמביד יותר טוב ממה שמייקל ג'ורדן אי פעם היה", ותייג את "quiresultan". לצד ההאשטאג #עובדות וההאשטאג #BurnerTwitter (טוויטר חד פעמי).

* אנדרו בוגוט ממשיך לנדוד והלילה (בין שני לשלישי) סיכם על חוזה לעונה אחת תמורת 2.3 מיליון דולר בלוס אנג'לס לייקרס. הסנטר האוסטרלי, שהצטרף במהלך העונה שעברה לקליבלנד אך שבר את הרגל כבר בבכורה, החל את קריירת ה-NBA במילווקי, שבחרה בו ראשון בדראפט 2005. אחרי כמה עונות בינוניות, הוא עבר לתפקיד שחקן משלים בווריירס, שם זכה לעדנה ועזר לקבוצה לזכות באליפות. משם המשיך לדאלאס ב-2016 ובתום כחצי עונה עבר כאמור לקאבס, אך הספיק לשחק רק דקה אחת במדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully