וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אספניול ניצחה 1:2 את סלטה ויגו

ג'רארד מורנו (10) ופאבלו פיאטי (24) כבשו שערים מוקדמים עבור הקבוצה מברצלונה, שהשיגה ניצחון ליגה ראשון העונה במחזור הרביעי. פאבלו סיסטו הצליח רק לצמק בדקה ה-69, סלטה בצרות

one

מחר (שלישי) ייפתח המחזור החמישי בלה ליגה, אבל עוד קודם ננעל הערב המחזור הרביעי. אספניול הצליחה סוף סוף להשיג את הניצחון הראשון שלה אחרי שני הפסדים ותיקו עם 1:2 ביתי מול סלטה ויגו, שנותרה עם שלוש נקודות בלבד והמשיכה עם פתיחת העונה הצולעת שלה למרות הניצחון מול אלאבס במחזור שעבר.

הראשון של אספניול הגיע בדקה העשירית. ליאו בפטיסטאו מצא את ג'רארד מורנו, שנראה כי היה בנבדל, אבל הוא לא התבלבל, הסתובב ובעט פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-24. פאבלו פיאטי חילץ כדור והוציא את אספניול להתקפה מהירה. הוא מסר לחוסה מנואל חוראדו הוותיק, ששיחק בעבר באתלטיקו מדריד ושאלקה, הוא החזיר לו ופיאטי בעט מזווית קשה לפינה הרחוקה ופנימה, 0:2. האורחת צימקה בדקה ה-69 כשאיאגו אספאס מסר לפאבלו סיסטו, שבעט מ-16 מטר כדור שפגע באחד מהשחקנים, שינה מעט את הכיוון והלך פנימה. 1:2. סלטה ויגו, שחוותה עונה טובה מאוד אשתקד וגם הגיעה רחוק בליגה האירופית, עם פתיחת עונה מאכזבת מאוד בליגה הספרדית.

איאגו אספאס שחקן סלטה ויגו מול ויקטור סאנצ'ס שחקן אספניול. GettyImages
ויקטור סאנצ'ס מול אספאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully