וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 0:1 יוקרתי לרוני לוי ואריאל הרוש בחוץ על אפואל ניקוסיה

אנורתוזיס הפתיעה את האלופה במחזור הרביעי בקפריסין ועלתה לפסגה עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות, ז'ואאו ויקטור כבש, השוער הישראלי עמד בין הקורות בהצלחה ולא ספג כבר 287 דקות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחון מרשים. לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנורתוזיס, קבוצתם של המאמן הישראלי רוני לוי והשוער אריאל הרוש, השיגה הערב (שני) ניצחון חוץ יוקרתי, כאשר גברה במסגרת המחזור הרביעי בליגה הקפריסאית 0:1 על האלופה ונציגת המדינה בליגת האלופות העונה, אפואל ניקוסיה.

אפואל, שהגיעה למשחק באצטדיון GSP לאחר ההפסד 3:0 בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד ביום רביעי החולף, קיוותה לשמור על מאזן מושלם גם בתום משחקה השני בלבד בליגה העונה, אולם לאורחים, שגם בשני המחזורים הקודמים רשמו ניצחונות 0:1, היו תכניות אחרות ובדקה ה-30 הברזילאי ז'ואאו ויקטור כבש, כאשר הרוש מצליח לשמור על רשת נקייה עד לסיום ולא סופג כבר 287 דקות.

כעת, לאנורתוזיס יש 10 נקודות מ-12 אפשריות ולפחות זמנית, היא במקום הראשון בטבלה, כאשר במחזור הבא, ביום שני, היא תפגוש את יריבתה לצמרת דוקסה למשחק ביתי.

* במשחק שנעל את המחזור השביעי בליגה הצ'כית שמרה המוליכה ויקטוריה פלזן על מאזן מושלם אחרי ניצחון 1:2 בבית מול זלין. פלזן, שתארח בעוד עשרה ימים את הפועל באר שבע במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית, נהנתה מצמד שערים מהיר של דניאל קולאר (12) ומיכל קרמניק (15) ולמרות שספגה שער מצמק, הצליחה לשמור על מלוא הנקודות אצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully