וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:3 את שאלקה בחוץ, שער ובישול לחאמס

הקולומביאני פתח לראשונה בהרכב בליגה והחזיר עם שער (29), בישול נהדר וסחיטת פנדל. לבנדובסקי בפנדל (25) ו-וידאל (75) השלימו. ר.ב. לייפציג הפסידה באוגסבורג, ניצחון לגלדבאך

חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן. AP
סיפק משחק מצוין. חאמס רודריגס/AP

המחזור החמישי בבונדסליגה יצא לדרך כבר הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. באיירן מינכן ניצחה 0:3 מרשים מאוד בחוץ את שאלקה, ר.ב. לייפציג ספגה הפסד ליגה שני עם 1:0 מול אוגסבורג. וולפסבורג ו-ורדר ברמן נפרדו ב-1:1.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שוב הרשית. לבנדובסקי/רויטרס

שאלקה - באיירן מינכן 3:0

הבווארים ממשיכים להתאושש מההפסד להופנהיים לפני שבוע וחצי ורשמו ניצחון שלישי ברציפות מאז עם יחס שערים 0:10, כולל משחק אחד בליגת האלופות. שאלקה נותרה עם תשע נקודות מ-15 אפשריות ויכולה להרגיש מאוכזבת מאוד לאור כמות המצבים אליה הגיעה. חאמס רודריגס פתח לראשונה בהרכב של באיירן מינכן בליגה והחזיר עם שער, בישול וגרימת פנדל.

השער הראשון הגיע בדקה ה-25. חאמס רודריגס ניסה לעבור את נאלדו ברחבה, הבלם הברזילאי עצר אותו בעזרת היד. השופט לא ראה את זה ולא העניק פנדל, אבל באמצעות ה-VAR אותתו לו שהיה פנדל. רוברט לבנדובסקי ביצע את הפנדל בצורה מוצלחת וקבע 0:1. ארבע דקות חלפו וחאמס רודריגס כבש את שער הבכורה שלו. קורנטן טוליסו חילץ כדור אחרי טעות בהגנת שאלקה, מסר לקולומביאני, שבעט עם הרבה חוכמה לפינה הקרובה וקבע 0:2. חאמס הוסיף בישול כשהקפיץ עם המון רגש לארתורו וידאל בדקה ה-75 והצ'יליאני בעט מהאוויר לחיבורים את ה-0:3.

אוגסבורג - ר.ב. לייפציג 0:1

הקבוצה של רלף האזנהוטל שוב לא הרשימה בליגה וספגה כבר הפסד שני העונה ושניהם בחוץ. ר.ב. לייפציג נותרה עם שבע נקודות בלבד אחרי הפסד 1:0 לאוגסבורג, שעלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית משער של מיכאל גרגוריטש אחרי בישול של אפלרד פינבוגאסון. האיסלנדי, שכבש כבר ארבעה שערים העונה בליגה, הוסיף עכשיו גם בישול.

וולפסבורג - ורדר ברמן 1:1

יממה בלבד אחרי שמונה לתפקיד, עמד מרטין שמידט על הקווים אצל הזאבים וקיבל הרבה חומר למחשבה בעקבות היכולת של שחקניו. דיבוק אוריגי, המושאל מליברפול, כבש את השער הראשון שלו בוולפסבורג בדקה ה-28 כשהמשיך מקרוב אחרי כדור רוחב של פול אנטפ דה מאדיבה. פין בארטלס איזן בדקה ה-56.

בורוסיה מנשנגלדבאך - שטוטגרט 0:2

במהלך המחצית הראשונה נפצע כריסטוף קראמר בפניו, אפשר לומר שוב נפצע בפניו, ונאלץ לצאת בפתיחת המחצית השנייה. השער הראשון הגיע בדקה ה-57 כשניקו אלבדי העביר כדור רוחב ורפאל המשיך בנגיעה מהאוויר פנימה. גלדבאך קיבלה פנדל בדקה ה-74 אחרי שדניס אאוגו ביצע עבירה ברחבה. רפאל בעט טוב מהנקודה הלבנה וקבע 0:2.

* אלמוג כהן השלים 90 דקות ב-2:2 של אינגולשטאדט מול דואיסבורג בבונדסליגה השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מרטין שמידט מאמן וולפסבורג. GettyImages
לא הצליח לנצח בבכורה. שמידט/GettyImages
מיכאל גרגוריטש שחקן אוגסבורג. AP
כבש כבר בדקה הרביעית. גרגוריטש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully