וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 2:3 את הפועל נצרת עילית, קאיו כבש צמד

18.9.2017 / 20:27

לפני מכבי תל אביב: הירוקים ניצחו 3:2 במשחק אימון אחרי שפיגרו במחצית, עוואד השלים. גרשון פתח, אך לא יפתח מול מכבי תל אביב וישוב בהדרגה. במועדון לא אוהבים את העיסוק בגלזר

שחקני מכבי חיפה רמי גרשון, סטפנוס אתנסיאדיס. מכבי חיפה, אתר רשמי
יקבל אפשרות לחזור בקצב שלו. רמי גרשון/אתר רשמי, מכבי חיפה

מכבי חיפה גברה הערב 3:2 במשחק אימון על הפועל נצרת עילית. קאיו (צמד) ומוחמד עוואד כבשו לזכות הקבוצה, שפיגרה 1:0 במחצית והפכה את הקערה בתחילת המחצית השניה. אוהד לויטה פתח בשער, בהרכב שכלל את השחקנים שלא שותפו מול רעננה. גיא דיין והמושאל מחיפה, איאס עראף, כבשו לקבוצה של ירון הוכנבוים. גם רמי גרשון, שלא יפתח מול מכבי תל אביב, שותף במשחק. שי בן דוד, רועי קהת ואופיר מזרחי פתחו בהרכב אחרי שנכנסו כמחליפים מול רעננה. עומר דמארי וגילי ורמוט פתחו גם הם בהרכב. אחרי 60 דקות לוזון החליף את כל ההרכב שלו.

מכבי חיפה פתחה עם ההרכב הבא: אוהד לויטה, רז מאיר, רמי גרשון, שי בן דוד, סהר דבאח, נטע לביא, רועי קהת, גילי ורמוט, קאיו, אופיר מזרחי, עומר דמארי.

"היינו זקוקים לניצחון כדי להחזיר את השקט, אבל אם נפסיד למכבי תל אביב לא עשינו כלום", הסביר אחד השחקנים והוסיף: "אני מאמין שגיא מצא את השיטה הנכונה והמערך הנכון ושעכשיו נשחק כך עד סוף העונה, למעט משחקים בודדים. השינויים בסגל לא עשו לנו טוב". נכון לעכשיו, לוזון אמור לפתוח בהרכב דומה, כשייתכן שיערוך שינוי אחד בחלק ההתקפי. סטפנוס אתנסיאדיס נלקח לשיחה ונראה כי לוזון נותן לו זמן כדי להתאקלם, אך לא ברור אם יפתח.

בשלב זה, למרות הערכות מוקדמות, נראה כי רמי גרשון לא ישחק גם מול מכבי תל אביב. לוזון מעדיף שלא לסכן אותו ולתת לו אפשרות לחזור בקצב שלו. גרשון לא יפתח בהרכב בכל מקרה ואם ירגיש שהפציעה מאחוריו ייכלל בסגל. מבחינתו של המאמן, הוא לא יתעקש שיערוך בכורה דווקא במשחק הזה.

במועדון לא אהבו את העיסוק בכושרו של עומרי גלזר. לאחר המשחק פרסמנו כי השוער עשוי לרדת לספסל במשחקים הקרובים אם לא יגלה יציבות ביכולתו. החשש הוא שהביטחון של השוער נפגע מאז המשחק מול מקדוניה, לאחריו ירד לספסל במשחק באיטליה. "עומרי שוער מצוין ומקבל את כל הגיבוי מאיתנו. לכל שוער יש משחקים יותר ופחות טובים", אמרו במועדון.

עוד בנושא

הוסרו המכשולים לחתימת בוזגלו במכבי חיפה. אביו: "החתימה הרשמית ביום ראשון"
ערן לוי יערוך מבחן כשירות, פיליפנקה מחוץ לסגל מכבי תל אביב
הפועל רעננה: גיא לוי מונה למאמן

עדכון: 15:14

שחקן מכבי חיפה קאיו בועט. ברני ארדוב
קאיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully