וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי יערוך מבחן כשירות, פיליפנקה מחוץ לסגל מכבי תל אביב

18.9.2017 / 13:43

קשר מכבי נתניה סובל מרגישות בשרירי המפשעה ורק לקראת המשחק תתברר כשירותו. דראפיץ' מתלבט בין קייטה לשרם בחוד. טיבי ובן חיים יפתחו במרכז ההגנה של הצהובים, גם דור פרץ מחוץ לסגל

שחקן מכבי נתניה ערן לוי. ברני ארדוב
ערן לוי/ברני ארדוב

המשחק הערב (שני) בין מכבי נתניה למכבי תל אביב מעורר עניין רב וכבר למעלה מ-7,000 אוהדים משתי הקבוצות הבטיחו את מקומם באצטדיון הביתי של שתיהן. מעבר ל-3,000 המנויים של נתניה נמכרו כבר 2,000 כרטיסים לכל מחנה אוהדים וההערכות בקרב הנהלת המארחת היא שבסופו של דבר יהיו קרוב ל-9,000 אוהדים ביציעים.

הנתנייתים דרוכים מאוד לקראת המשחק, בעיקר נוכח הפציעה של ערן לוי. קפטן הקבוצה לא התאמן אתמול ויותר מאוחר הערב יערוך מבחן כשירות כדי להחליט אם הוא יכול לשחק. לוי התלונן אתמול על רגישות בשרירי המפשעה וקרוב לוודאי שיקבל גם זריקה על מנת להקל על הכאבים. אם לא ישחק, יעלה במקומו ככל הנראה דידייה קוגבניה.

מעבר לזה, הצוות המקצועי התלבט הבוקר באשר לעמדת החלוץ ונראה כי בסופו של דבר יועדף אלחסן קייטה בפעם הראשונה בהרכב על פני עדן שרם. בנתניה טוענים כי המבחן שלהם יהיה ביכולת להוריד את השחקנים לקרקע. "אחרי התבוסה שהנחלנו לרעננה במחזור הקודם, הרימו אותנו לגבהים והשחקנים שמעו כבר שבוע את התקשורת מדברת על כך שמכבי נתניה תנחיל הפסד למכבי תל אביב. המבחן שלנו הוא להגיע למשחק הזה מול מכבי תל אביב מוכנים מנטלית וחזקים בראש. עם כל המחמאות שהרעיפו עלינו, עדיין לא חיברנו יותר מניצחון בודד העונה", אמר גורם במועדון.

עוד בנושא

ערן לוי נעדר מהאימון המסכם ונמצא בספק למכבי תל אביב
ג'ורדי קרויף: "בישראל מבקרים קודם את הזרים, גם על ראיקוביץ' אמרו שהוא פלופ"
"החלק הקדמי עוד צריך לצבור ביטחון, ואז נתחיל לנצח בקלות"

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
יבצע רוטציה. ג'ורדי קרויף/רויטרס

מנגד, במכבי תל אביב מעריכים את העוצמה של מכבי נתניה. "פגשנו אותה בגביע הטוטו וראינו שמדובר בקבוצה איכותית מאוד", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "בדרך כלל קבוצה שעולה ליגה לא מתאקלמת מהר בליגת העל אבל מכבי נתניה באה מוכנה מאוד לעונה הזו".

ג'ורדי קרויף החליט להשאיר מחוץ לסגל את יגור פיליפנקה, שפתח מול סלביה פראג, והיה לו חלק בשער ההפסד לצ'כים. נראה שז'אן סילבן באבן יפתח על הספסל ומי שיעלו במרכז ההגנה יהיו איתן טיבי (עדיין עם מסיכה המגנה על פניו) וטל בן חיים. גם דור פרץ שמחלים משפעת לא יהיה בסגל, וכך גם אלי דסה, אייל גולסה וארון שוינפלד שנעדרים כבר זמן ממושך. גורם במועדון אמר הבוקר: "המעברים מהליגה האירופית לליגה בארץ הם הכי קשים וזה המבחן שלנו, לנחות במקום שהוא הדבר הכי חשוב עבורנו ולנצח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully