וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראגיץ' MVP, דונצ'יץ', גאסול, בוגדאנוביץ' ושבד בחמישיית הטורניר

כוכבה של נבחרת סלובניה האלופה נבחר למצטיין בטורניר אחרי שהספיק לקלוע 35 נקודות בגמר ורשם ממוצעים של 22.6 נקודות ו-5.1 אסיסטים. גם כוכבי סרביה, ספרד ורוסיה רשמו טורניר מצוין

גוראן דראגיץ' קפטן נבחרת סלובניה. AP
MVP. גוראן דראגיץ'/AP

אליפות אירופה מפתיעה במיוחד הסתיימה אמש (ראשון) עם זכייתה של סלובניה לראשונה בתולדותיה בתואר אחרי ניצחון הירואי בגמר על ספרד, וזה הזמן לעשות סיכומים וראשית עם תואר ה-MVP שהלך באופן די ברור לגוראן דראגיץ', הרכז המדהים שסחף את סלובניה לזכייה בתואר ללא אף הפסד בטורניר כולו.

עוד בנושא:

רבבות חגגו בלובליאנה, דראגיץ': "זה היום המאושר בתולדות סלובניה"
סלובניה זכתה ביורובאסקט לראשונה בהיסטוריה עם 85:93 על סרביה

אלכסיי שבד שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
טורניר אדיר שלו. אלכסיי שבד/רויטרס

בגמר אמש דראגיץ' נתן משחק סנסציוני, לא פחות, עם 35 נקודות בשלושה רבעים לפני שנפצע ברבע הרביעי ולא שיחק בדקות ההכרעה שבהן חבריו הצליחו לשמור על הניצחון. הרכז בן ה-31 עשה פשוט הכול בטורניר הזה וסיים אותו עם ממוצע של 22.6 נקודות, 5.1 אסיסטים ובעיקר הרבה מנהיגות. עוד נציג לסלובניה בחמישיית הטורניר הוא כמובן לוקה דונצ'יץ'. ילד הפלא בן ה-18 בלבד רשם בטורניר הזה ממוצעים של 14.3 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים. במשחק הגמר דונצ'יץ' הספיק לקלוע 8 נקודות, לקחת 7 ריבאונדים ולמסור 2 אסיסטים לפני שנפצע בקרסולו ברבע השלישי ונאלץ לראות את דקות ההכרעה מהספסל.

משלימים את חמישיית הטורניר: בוגדן בוגדאנוביץ' כוכבה של נבחרת סרביה, אלכסיי שבד כוכב נבחרת רוסיה שקלע 33 נקודות בחצי הגמר מול הסרבים ופאו גאסול הסנטר הספרדי שסיים אולי את הטורניר האחרון שלו עם ממוצעים של 17.8 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-1.5 חסימות למשחק ובקרב על מדליית הארד קלע 26 נקודות, הוריד 10 ריבאונדים והוסיף 3 חסימות במשחק מול נבחרת רוסיה. גאסול כזכור עקף את טוני פארקר כמלך הסלים של האליפות בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully