וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אין ספק שאנחנו שווים יותר מנקודה אחת בארבעה משחקים"

18.9.2017 / 8:13

מ.ס. אשדוד השיגה את נקודת הבכורה שלה העונה, מאמנה אופטימי לגבי המשך הדרך: "משוכנע שנשיג בקרוב את הניצחון הראשון". סולומון ואלקה זכו לשבחים, שביעות רצון גם מברדע ואוחיון

בלסינג אלקה, מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
כמעט כבש שער ניצחון. בלסינג אלקה/אדריאן הרבשטיין

רגשות מעורבים במ.ס. אשדוד בעקבות התיקו המאופס אמש (ראשון) מול בני סכנין. מצד אחד שמחו במועדון על כך שהשחקנים הצליחו לעצור את רצף ההפסדים והשיגו את הנקודה הראשונה העונה בליגת העל. מצד שני אנשי המועדון חשו שעם קצת מזל ויותר תעוזה מול השער ניתן היה לנצח ולהשיג את מלוא שלוש הנקודות.

המאמן ראובן עטר, שהחליט הפעם לפתוח עם הרכב יותר הגנתי והציב מערך של שלושה בלמים, היה לחוץ ודרוך לאורך כל המשחק אך לבסוף שיחרר קצת אוויר ואמר ברוגע: "בפעם הראשונה העונה היו לי את שלושת הבלמים יחד. מ.ס. אשדוד זה מועדון טוב ומסודר שנותן למאמן לעבוד ואני משוכנע שאנחנו גם נשיג בקרוב את הניצחון הראשון. אין ספק שאשדוד שווה יותר מנקודה אחת בארבעה משחקים. הגענו להרבה מצבים היום ויכולנו גם לנצח".

בקבוצה ציינו לטובה את אביב סולומון, שפתח לראשונה בליגה כמגן שמאלי ושיחק היטב במחצית הראשונה. בלסינג אלקה היה קרוב מאוד להשיג את שער הניצחון, אך מיקום מצוין של אברהם פאס על קו השער מנע ממנו למצוא את הרשת, והחלוץ זכה למלים חמות. גם ניר ברדע שחזר אחרי הרחקה ומשה אוחיון הוותיק שנכנס לשחק כבלם, זכו לפרגון.

עוד בנושא

ליגת העל: בני סכנין ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0
ראובן עטר: "היו לנו החמצות מבאסות". פליקס נעים: "חסר לנו הפס הנכון"
בית"ר ירושלים: אלי אוחנה התנצל בפני אוהד שנותר עם הילדים מחוץ לטדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully