וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנאות בפריס סן ז'רמן? מלחמת האגו בין אדינסון קבאני לניימאר

הכוכב הברזילאי "גנב" בעזרתו של דני אלבס בעיטה חופשית לאורוגוואי, שמצידו לא הסכים לתת לניימאר לבעוט את הפנדל המוחמץ. דיווח: 4 חשודים נעצרו בחשד לניסיון סחיטה של קורזאבה

ניימאר עם אדינסון קבאני שחקני פריס סן ז'רמן. GettyImages
לא מסתירים את החיכוכים. ניימאר וקבאני/GettyImages

פריס סן ז'רמן ניצחה אמש (ראשון) את ליון 0:2 ושמרה על המאזן המושלם שלה בליגה הצרפתית, אבל אם מבחינה מקצועית הכול דופק אצל אונאי אמרי, פצצת האגו מאיימת להתפוצץ למאמן בפנים, כאשר שתי תקריות בין אדינסון קבאני לניימאר, שני כוכבי הקבוצה העיבו אמש על הניצחון ומעלים תהיה האם הספרדי מסוגל להשתלט על שני כוכביו שנכון לעכשיו לא משדרים על אותו גל.

האירוע הראשון התרחש בדקה ה-57, כאשר פריס סן ז'רמן קיבלה בעיטה חופשית. קבאני רצה לבעוט את הכדור, אבל נחסם על ידי דני אלבס שפשוט לקח לו את הכדור ונתן אותו לניימאר שבעט בעיטה מצוינת שנהדפה על ידי אנתוני לופס שוער ליון. האורוגוואי מצידו לא נשאר חייב כשאחרי 22 דקות קיליאן אמבפה סחט פנדל. קבאני, הבועט הקבוע של פריס, ניגש לבעוט את הפנדל והתעלם מניימאר שביקש לקחת את הבעיטה. אגב, אותו מקרה בדיוק התרחש ב-0:3 של פ.ס.ז' על סנט אטיין במחזור הרביעי, אז קבאני בעט וגם הבקיע. אתמול האורוגוואי החטיא את הבעיטה, וסיפק למחנה הברזילאי סוג של "ניצחון" במאבק האגו הדרום אמריקאי.

עוד בנושא

צפו: בורחה מיוראל כיכב ב-1:3 של ריאל מדריד בסוסיאדד
הכי חם באירופה: שלושער נדיר לדיבאלה ב-1:3 של יובנטוס בססאולו
מיכאל יוכין על פאוליניו, הגיבור החדש והמפתיע של ברצלונה

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן עם ניימאר, אדינסון קבאני. רויטרס
אידיליה? ממש לא. קבאני וניימאר עם אמבפה/רויטרס

אונאי אמרי התייחס לתקרית הזו במסיבת העיתונאים בסיום ואמר: "אמרתי להם לפתור את העניין בינם לבין עצמם. אני חושב שהם מסוגלים לעשות את זה, וששניהם יוכלו להיות הבועטים שלנו. רציתי לתת לשחקנים להחליט מי יבעט, אבל אם זה לא המקרה, אני אחליט מי יבעט להבא. אני לא רוצה שזה ייצור בעיות".

ב"לאקיפ" טוענים שהיחסים בין השניים מתוחים מאז שניימאר הגיע למועדון. אתמול למשל, קבאני לא מסר לניימאר אפילו פעם אחת והברזילאי מצידו מסר רק פעמיים לאורוגוואי, במשחק שבו פריס התקשתה מאוד והשיגה שני שערים עצמיים ברבע השעה האחרונה. קבאני, כך נראה, נפגע מהאירועים האלו והיה היחיד שלא הודה לקהל לאחר המשחק כשהוא ממהר לרדת לחדר ההלבשה וגם היה אחד הראשונים שעזבו את האצטדיון.

ניימאר אגב, היה בועט לא מעט פנדלים בתקופתו בברצלונה, זאת למרות שליאונל מסי היה הבועט הקבוע. אולם, בניגוד ליחסים המתוחים בין ניימאר לקבאני, בקבוצה של לואיס אנריקה לא היו בעיות בין שני הכוכבים כאשר הארגנטינאי פרגן לברזילאי ונתן לו לבעוט לא מעט פנדלים, בעיקר במשחקי הליגה בספרד.

דני אלבס, שנראה בבירור "מחביא" את הכדור מקבאני ונותן אותו לניימאר, שיבח בסיום המשחק "התצוגה הקבוצתית" של פ.ס.ז', למרות הסצינות שמרמזות על אנוכיות. "יש הרבה אמוציות בגלל הניצחון", אמר אלבס, "ליון קבוצה מאוד מהירה ומסוכנת, הם עמדו טוב על המגרש, אבל עמדנו במשימה בזכות תצוגה קבוצתית, ונקווה להמשיך ככה. היה קשה". כשנשאל מדוע לקח את הכדור הסביר אלבס: "אני התכוונתי לקחת את הבעיטה, היה לי ביטחון כי כבר כבשתי כמה כאלה. אבל כל זה לא חשוב, מה שחשוב זה שניצחנו. רציתי לקחת אחריות, אבל בסוף ניימאר בעט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לייבין קורזאבה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
במרכזה של פרשה מביכה. לייבין קורזאבה/רויטרס

אבל זה לא הדבר היחיד עמו צריכים להתעסק כעת בפריס סן ז'רמן. בצרפת מדווחים שארבעה אנשים נעצרו היום בחשד שניסו לסחוט את לייבין קורזאבה, המגן השמאלי של פריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת. הרקע לסחיטה: החשודים טוענים כי ברשותם נמצאת עדות וידאו שבה רואים את קורזאבה כשהוא מבקר את דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת במהלך שהותו בבאר מקומי בפריס. על פי הדיווח קורזאבה ישב עם מספר חברים וביקר את המאמן כשבאותו זמן השיחה הזו צולמה במצלמת וידאו של טלפון סלולארי ולאחר מכן החומר הזה נשלח לסוחטים שהתקשרו לקורזאבה ודרשו כסף כדי לא לפרסם אותו.

הסוחטים תככנו לתקוף את קורזאבה בפתח ביתו ולשדוד את הכסף ממנו, אך בשעת השין, לידי ביתו של השחקן, חוקרי המשטרה עצרו שלושה חשודים וכנראה מנעו את התקיפה, כאשר שני חשודים נוספים נעצרו כעבור שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully