וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "היו לנו החמצות מבאסות". פליקס נעים: "חסר לנו הפס הנכון"

מאמן מ.ס. אשדוד היה מאוכזב למרות שהשיג נקודת ליגה ראשונה אחרי ארבעה מחזורים. מנגד, מאמן סכנין סיפר על מכת פציעות: " כליבאת קרע שריר, אברהם פאס פצוע, לאבו סלאח זזו החוליות"

ראובן עטר, מאמן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
"פתחתי עם חמישה בהגנה בגלל המצב". עטר/אדריאן הרבשטיין

מ.ס. אשדוד סיימה הערב את משחק החוץ שלה בתיקו 0:0 מול בני סכנין במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל והשיגה נקודת ליגה ראשונה העונה. אשדוד הייתה טובה יותר, הגיעה למצבים מול הקבוצה של פליקס נעים אך לא הצליחה להבקיע. סכנין מנגד לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות והפגינה חולשה בחלק ההתקפי.

מאמן אשדוד ראובן עטר נראה מאוכזב בסיום, למרות שצבר נקודה ראשונה העונה: "החמצנו הרבה, ממצבים ממש טובים, אבל חשוב גם לא להפסיד, למרות שהיום היינו צריכים לנצח. היום נראינו טוב, אבל מבאס כל ההחמצות האלה. יכול להיות ששיטת שלושת הבלמים מתאימה לנו יותר, למרות שבזמנים אחרים, עם יותר ביטחון, יתאים לנו יותר לשחק עם ארבעה שחקנים בהגנה. אני לא דוגל בחמישה בהגנה, אבל פתחתי ככה בגלל המצב. עם החמצות כאלה, קשה לצאת בתחושה חיובית".

פליקס נעים, מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"בחצי השני הם כמעט לא הגיעו למצבים". נעים/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני סכנין פליקס נעים: "אברהם פאס נפצע, כליבאת כנראה קרע או מתח את השריר, אבו סלאח התלונן שהחוליות זזו לו. אני מודאג קצת מעלא, אבל יהיה בסדר. ידענו שאשדוד יבואו להתגונן ולצאת למתפרצות, לקראת אמצע המחצית השנייה נסוגנו לאחור. במחצית השנייה הם כמעט לא הגיעו למצבים, אבל תמיד חסר לנו הפס הנכון, הסיומת הנכונה. אני לא כל כך מרוצה מהיכולת. ידענו שהמשחק מול אשדוד יהיה הרבה יותר מהמשחק מול מכבי תל אביב, כי הם באו להתגונן ולהילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully