וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: הפועל תל אביב מגיעה לעפולה, בלגן במכירת הכרטיסים

האדומים ינסו לשמור על המאזן המושלם והרשת הנקייה גם במשחק החוץ, כאשר המשטרה לא מאשרת לפתוח את הקופות באצטדיון (ב', 19:00, ספורט 5 לייב). כפר סבא ברמלה, חדרה ברמת גן

שחקן הפועל תל אביב ג'וזף גנדה. קובי אליהו
משחק חוץ לא פשוט להפועל תל אביב. ג'וזף גנדה/קובי אליהו

שתי הקבוצות הטובות בליגה הלאומית עד כה, הפועל תל אביב והפועל כפר סבא שירדו יחד מליגת העל, תשחקנה מחר (שני, 19:00, ספורט 5 לייב) במסגרת המחזור החמישי. האדומים רוצים לשמור על המאזן המושלם ויתארחו בעפולה, בעוד הירוקים ישחקו ברמלה נגד בית"ר תל אביב. הפועל רמת גן של אריק בנאדו תארח את הפועל חדרה.

הפועל עפולה - הפועל תל אביב

האם השחקנים של בני בן זקן יצליחו להיות הראשונים שמרעידים את הרשת האדומה? הפועל תל אביב ניצחה עד כה את כל ארבעת משחקיה, ותגיע לעפולה עם מאזן שערים של 0:8. המארחת ניצחה עד כה פעמיים בחוץ, אבל בבית הפסידה 2:0 להפועל חדרה ומכבי אחי נצרת. עד שעות הצהריים נמכרו רק 600 כרטיסים למשחק, שכן במשטרה לא אישרו לעפולה לפתוח קופות והאוהדים האדומים יכולים לרכוש כרטיסים רק במשרד הכרטיסים "לאן".

שחקן הפועל חדרה ויאם עמאשה. הפועל חדרה, אתר רשמי
בכורה מול בנאדו? ויאם עמאשה/אתר רשמי, הפועל חדרה

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל כפר סבא

מסאי דגו לא יכול היה לחלום על פתיחת עונה טובה יותר. אחרי קיץ לא פשוט שכלל גם החלפת בעלים, צוות מקצועי ויותר ממחצית הסגל, הפועל כפר סבא נראית נהדר עד כה וצברה 10 נקודות בארבעת המחזורים הראשונים. את בית"ר תל אביב רמלה היא ניצחה במפגש הקודם, ולמעשה לא הפסידה לה בחוץ מאז האיחוד עם רמלה. עמיר תורג'מן מחפש ניצחון אחרי שלושה מחזורים שלא השיג אחד כזה.

הפועל רמת גן - הפועל חדרה

למרות הציפיות הגבוהות מהאורדונים, אריק בנאדו פתח את העונה עם ארבע נקודות בארבעה מחזורים והלחץ ברמת גן רק הולך וגואה. גם לעולה הפועל חדרה היו ארבע נקודות, אבל היא ספגה הפסד טכני בעקבות שיתופו הלא חוקי של משה בן לולו ב-1:1 מול אחי נצרת ולכן היא כרגע במקום ה-14 המוליך למבחנים. ויאם עמאשה עשוי לערוך בכורה במדי האורחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully