וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן שמרה על מאזן מושלם עם 0:2 ביתי על ליון

האורחת הצליחה לעצור את ניימאר ואמבפה, אבל שני שערים עצמיים מאוחרים של מרסלו (75) ומורל (86) הכריעו את המשחק וסידרו לפ.ס.ז' מאזן של 18 נקודות מתוך 18. קבאני החמיץ פנדל

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
חגג למרות החטאת הפנדל. אדינסון קבאני/רויטרס

המחזור השישי בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לשיאו עם ניצחונה של המוליכה המושלמת פריס סן ז'רמן 0:2 על ליון. עוד לפני כן, מארסיי חזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 באמיין. מריו באלוטלי העניק לניס 0:1 בראן והאחרונה מץ השיגה נקודות בכורה עם 0:1 בחוץ על אנז'ה.

פריס סן ז'רמן - ליון 0:2

המוליכה עבדה קשה כדי לשמור על המאזן המושלם שלה. ליון סימנה את ניימאר וקני טטה הצר את צעדיו של הברזילאי, אבל ברבע השעה האחרונה סייעה לפריס סן ז'רמן להכריע עם שני שערים עצמיים. ג'יו לו סלסו הברזילאי נכנס בדקה ה-72, ובחלוף שלוש דקות רקד בצד שמאל והעביר כדור רוחב שפגע במרסלו ונכנס פנימה. קיליאן אמבפה נתפס ברחבה בדקה ה-80 וסידר לאדינסון קבאני פנדל, אבל האורוגוואי הפציץ וראה את אנתוני לופס שם יד חזקה ומצליח להדוף למשקוף. למרות זאת, בדקה ה-86 הגיע השני של המארחת, כשאמבפה נשלח לאחד-על-אחד מול לופס ונעצר, אך ההדיפה פגעה בז'רמי מורל והכדור התגלגל לרשת כשער עצמי נוסף. פ.ס.ז' עם 18 מ-18 בראש הטבלה.

פרלאן מנדי שחקן ליון (מימין) עם דני אלבס שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אחוות מגנים. פרלאן מנדי עם דני אלבס/רויטרס

אמיין - מארסיי 2:0

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון בליגה, כולל שני הפסדים רצופים, מארסיי התאוששה במשחק חוץ וקטעה לעולה החדשה רצף של שני ניצחונות. קלינטון אנז'י הוצב בחוד וסיפק את הסחורה עבור רודי גרסיה. הקמרוני כבש בדקה ה-52 והשלים צמד בחלוף שלוש דקות אחרי הכנה יפה של פלוריאן תובאן.

ראן - ניס 1:0

מריו באלוטלי כבש משחק שלישי ברציפות וניס השיגה ניצחון שלישי תוך שמונה ימים. אחרי הרביעייה לרשת מונאקו והחמישייה בליגה האירופית מול זולטה וארחם, הפעם שער אחד של החלוץ האיטלקי הספיק. אלסאן פלאה שלח בדקה ה-79 את באלוטלי, שמצד ימין של הרחבה הפציץ לחיבורים הקרובים. ניס עם תשע נקודות, ראן נותרה עם חמש בלבד.

אנז'ה - מץ 1:0

אחרי חמישה הפסדים בחמשת המחזורים הראשונים, לנועלת הטבלה יש סוף כל סוף נקודות ראשונות. נולן רו, חלוץ הרכש שהגיע מסנט אטיין, כבש את שערו השני העונה בנגיחה בדקה ה-55 והנחיל לאנז'ה הפסד ראשון אחרי ארבע תוצאות תיקו וניצחון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן (מימין) מול ז'רמי מורל שחקן ליון. רויטרס
יוליאן דראקסלר עבר לקראטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully