וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "החלטתי להתפטר לפני שבועיים". זוארץ: "מאוכזב ממנו"

17.9.2017 / 15:24

המאמן שהתפטר ממכבי פתח תקוה טוען: "עוד לפני שהעונה התחילה הצעתי לעזוב בגלל כל מיני בעיות שהיו. אני לא סגור בבית"ר". זוארץ: "הוא נטש ספינה. התנהל בצורה לא נכונה"

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה הודיע היום (ראשון) על התפטרותו מהתפקיד, אבל טוען: ההחלטה התקבלה מזמן. מכבי פתח תקוה פתחה בצורה מאכזבת את העונה, ואמש ספגה הפסד שלישי ברציפות, 3:1 לעירוני קרית שמונה, אבל כך או כך, היחסים של ההנהלה עם רפואה ידעו עליות ומורדות במהלך התקופה, זאת בעיקר בשל מתיחות שנוצרה על רקע עזיבת שחקנים בקיץ. רפואה עצמו כועס על ההתנהלות מולו והחליט לסיים את תפקידו עוד לפני שעתידו על הפרק.

בתגובה ראשונית לעניין פיטוריו אמר קובי רפואה לוואלה! ספורט: "ההחלטה שלי לעזוב את מכבי פתח תקוה לא התקבלה היום אלא לפני שבוע. עוד לפני שהעונה התחילה הצעתי לעזוב בגלל כל מיני בעיות שהיו. שינו זוארץ ועומר גולן רצו שאשאר, אבל זה מה שהחלטתי". על הכישלון עם הקבוצה אמר: "אני לוקח עליי את בניית הסגל, אבל יש עוד דברים שלא כולם יודעים ולא בטוח שזה הזמן להיכנס אליהם. בית"ר ירושלים לא פנתה אליי עד עכשיו, בהתחייבות. כותבים כל מיני דברים, אבל אני לא סגור בבית"ר ירושלים". עוד הוסיף המאמן: "ההחלטה לעזוב אינה קשורה בשום אופן לבית"ר. החלטתי לעזוב את מכבי פתח תקוה ללא תפקיד ביד. אם אסגור בבית"ר? ברגע שיפנו אליי, אדע".

עוד בנושא

קובי רפואה התפטר ממכבי פתח תקוה, לוזון ושרון מימר נפגשו
לידיעה הראשונה על כוונתו של רפואה להתפטר והמועמדות של מימר
מאמנים יקרים, כולכם קלפים בקזינו של טביב: מדד הכיסא החם

שינו זוארץ הגיב אף הוא להחלטה: "רציתי שהוא יישאר וחבל שהוא הלך. חבל שהוא הלך. במהלך פגרת הנבחרת, אחרי ההפסד נגד הפועל חיפה, קובי התקשר אליי ואמר לי 'אין לי אנרגיות'. אמרתי לו 'מה זאת אומרת? זאת קבוצה חדשה. אתה בנית אותה. למה אין לך אנרגיות?'. אז צריך לדעת שלא צריך לקום ולעזוב את הספינה. זה לא נכון, זה לא ראוי ולא מתאים. אני חושב שהוא עשה טעות. הוא התנהל בצורה לא נכונה, הוא לא היה צריך לקום וללכת".

זוארץ הוסיף: "ברור שמדובר בזעזוע. קובי אימן בעונה שעברה, הוא מזוהה עם המועדון וגדל כאן. הוא קיבל מאיתנו את כל הבמה כדי להצליח ולהתקדם. אני לא חושב שהוא היה מקבל את זה בקבוצה אחרת. לקחנו אותו אחרי שהוא עלה מליגה א'. אני מאוד מאוכזב מההתנהלות שלו. הייתי מאוכזב שהוא פנה לפני שבועיים, כי זה לא היה מובן לי. חבל על הצעד שהוא עשה. לדעתי זו טעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully