וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנומן: דיבאלה כבש שלושער, יובנטוס ניצחה את ססואולו 1:3

הארגנטינאי ממשיך בכושרו המצוין: הבקיע שלושה שערים יפהפיים ועלה ל-8 ב-4 משחקי ליגה. גם נאפולי מושלמת והיא בפסגה אחרי 0:6 על בנבנטו, צמד לקאליניץ' ב-1:2 של מילאן על אודינזה ולאימובילה ב-2:3 של לאציו על גנואה

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
רמה משלו. פאולו דיבאלה/רויטרס

גם אחרי המחזור הרביעי בליגה האיטלקית, יש עדיין שלוש קבוצות מושלמות. אחרי ניצחונה של אינטר בקרוטונה בשבת וה-1:3 של יובנטוס על ססואולו משלושער של פאולו דיבאלה, הגיע התור של נאפולי, שהביסה 0:6 את בנבנטו והתייצבה בפסגה בזכות הפרש שערים עדיף. ניקולה קאליניץ' הוביל את מילאן ל-1:2 על אודינזה עם צמד שערי בכורה. לאציו אחרי שלוש המושלמות בזכות 2:3 דרמטי בגנואה.

עוד בנושא:

אינטר שמרה על מאזן מושלם אחרי 0:2 קשה בקרוטונה
סרחיו אגוארו כבש שלושער, סיטי ניצחה את ווטפורד 0:6
ברצלונה הודיעה: עוסמאן דמבלה ייעדר 3-4 חודשים

seperator

ססואולו - יובנטוס 3:1

פאולו דיבאלה הפנומן ממשיך להבריק, הפעם עם שלושער שבנוי משלושה שערים שכל אחד מהם תאווה לעיניים. הארגנטינאי כבש בבעיטה יפהפיה מחוץ לרחבה בדקה ה-16, השלים צמד הפאלש בדקה ה-50 וחתם בבעיטה חופשית מושלמת בדקה ה-62. בנוסף, הוא הפך לשחקן הראשון של יובנטוס שכובש בכל אחד מארבעת המשחקים הראשונים של העונה. כשהוא הוחלף בדקה ה-82, אפילו האוהדים המקומיים הריאו לכבודו. מתאו פוליטאנו צימק בדקה ה-52, אבל ססואלו עדיין ללא ניצחון אחרי ארבעה משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן יובנטוס, פאולו דיבאלה, כובש מול ססואולו. רויטרס
דיבאלה כובש את השני/רויטרס

נאפולי - בנבנטו 0:6

בניגוד לליגת האלופות, שם פתחה את שלב הבתים עם הפסד לשחטאר דונייצק, בליגה נאפולי עדיין מושלמת וכרגע היא גם בפסגה, אחרי ששיפרה את הפרש השערים שלה על חשבון בנבנטו האחרונה שתמשיך לחפש את הנקודה ההיסטורית. אלאן הברזילאי היה על ריבאונד בדקה השלישית, לורנצו אינסינייה סובב בצורה גאונית אחרי שהסתובב ברחבה בדקה ה-15 וגם בישל לדריס מרטנס שהמשיך מהאוויר בדקה ה-27. עוד חמש דקות עברו ופאוזי גולאם הכין לחוסה קאייחון את הרביעי. במחצית השנייה היו רק פנדלים: מרטנס דייק בדקה ה-65 והשלים שלושער בדקה ה-90.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
עוד שער גאוני. לורנצו אינסינייה/GettyImages

מילאן - אודינזה 1:2

כבר בשתי הבעיטות הראשונות שלו למסגרת במדי הרוסונרי בסרייה A, ניקולה קאליניץ' כבש. הרכש מפיורנטינה דחק אחרי כדור רוחב של דוידה קלאבריה בדקה ה-22, קווין לזניה השווה עבור אודינזה אחרי טעות קשה בהגנה בדקה ה-28, אבל קאליניץ' דחק פעם נוספת בדקה ה-31. שמונה דקות לסיום, פרנק קסייה שלח את הקרואטי שבעט פנימה את השלישי, אך השער הזה נפסל לאחר בדיקת וידאו. מילאן עם ניצחון ליגה שלישי העונה, אחרי הרביעייה שספגה מלאציו במחזור הקודם.

ניקולה קאליניץ' שחקן מילאן חוגג, מאחוריו פרנק קסייה. GettyImages
השער השלישי נלקח ממנו. ניקולה קאליניץ' חוגג/GettyImages

גנואה - לאציו 3:2

ניצחון שלישי ברציפות לביאנקוצ'לסטי שניצבים במקום הרביעי אחרי שלוש המושלמות. הבלם האנגולי באסטוס העלה את לאציו ליתרון עם ריבאונד אחרי בעיטה חופשית בדקה ה-13, אבל גנואה חזרה בזכות הילד בן ה-16 פייטרו פלגרי, יליד מרץ 2001 שכבר כבש לרשת רומא בסיום העונה הקודמת, וכעת עשה זאת מול לאציו עם בעיטה שהוסטה פנימה בדקה ה-57. למרות זאת, סימונה אינזאגי הכניס את ג'ורדן לוקאקו בדקה ה-68 וכעבור שתי דקות קיבל ממנו מבצע אישי ואסיסט לצ'ירו אימובילה הלוהט. פלגרי שוב השווה בדקה ה-73 עם גלישה ותגובה מאוחרת של השוער, אבל מי אם לא אימובילה הכריע עם חטיפת כדור והקפצה אלגנטית בדקה ה-82. שער ליגה שישי שלו בליגה ושישי תוך שבוע בכל המסגרות.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג. AP
שישה שערים תוך שבוע. צ'ירו אימובילה/AP

משחקים נוספים

טורינו - סמפדוריה 2:2
לטורינו: דניאלה באזלי (13), אנדראה בלוטי (14). לסמפדוריה: דובאן ספאטה (1), פאביו קוואליארלה (34)

ספאל - קליארי 2:0
לקליארי: ניקולו בארלה (17), ז'ואאו פדרו (68)

קייבו - אטאלנטה 1:1
לקייבו: סמואל באסטיין (52). לאטאלנטה: פאפו גומס (85 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully