וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: דמבלה ייעדר 4-3 חודשים. קוטיניו: "רציתי להגיע"

מכה לבארסה: הרכש הטרי, שנפצע מול חטאפה, סובל מקרע, יעבור ניתוח וייעדר תקופה ארוכה משחשבו. קשר ליברפול מדבר לראשונה על החיזורים מברצלונה: "היה לי חודש קשה, עכשיו זה מאחוריי"

one

מכה גדולה לברצלונה: המועדון הודיע היום (ראשון) שעוסמאן דמבלה, שנפצע ונאלץ לנטוש את המשחק מול חטאפה, ייעדר בין שלושה וחצי לארבעה חודשים מהמגרשים. שחקן הרכש הצרפתי, שהגיע הקיץ לברצלונה מדורטמונד תמורת 155 מיליון יורו, סובל מקרע בגיד בשריר הירך ברגלו השמאלית.

המועדון הוציא הודעה רשמית בה נמסר: "על פי הבדיקות שערך המועדון, עוסמאן דמבלה סובל מקרע בגיד בשריר הירך ברגלו השמאלית. השחקן ינותח השבוע בפינלנד וצפוי להיעדר בין שלושה וחצי לארבעה חודשים".

המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום המשחק כי "דמבלה יבלה זמן מה מחוץ לקווים", וההערכות הראשוניות דיברו על שלושה שבועות, אך כעת נראה שהרכש היקר בתולדות הבלאוגרנה ייעדר תקופה ארוכה יותר.

עוד בנושא

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 בחוץ את חטאפה ונותרה מושלמת בליגה
"פאוליניו הציל את ברצלונה וסתם את הפה לתקשורת הספרדית"
יורגן קלופ מאוכזב אחרי עוד תוצאת תיקו, האזינו לאוהד ליברפול משתולל

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. רויטרס
חוסר מזל. עוסמאן דמבלה/רויטרס

בנושא אחר, פיליפה קוטיניו התראיין ל-ESPN ברזיל ושבר שתיקה ארוכה בנוגע לניסיון שלו לעבור לברצלונה בקיץ, לאחר עזיבתו של ניימאר לצרפת. "מה שקרה זה שקיבלתי הצעת עבודה", סיפר הברזילאי של ליברפול, שעל פי הדיווחים דחתה שלוש הצעות מבארסה, "לפעמים בחיים אתה מעוניין במה שמציעים לך, ולפעמים לא. במקרה שלי, כמו שכולם יודעים, הייתי מעוניין במעבר וגם המשפחה שלי".

לדבריו, "כמו שתמיד אמרתי, זה נהדר לקבל הצעה ממועדון גדול שכזה, אבל גם להיות פה זה כבוד. ליברפול נחשב למועדון נהדר בעולם. אני כאן, ותמיד אתן את המיטב שלי. אני עובד קשה, וכל מחשבותיי נתונות למועדון ולהצלחתו ומטרותיו, כדי לעשות עונה טובה".

על השמועות העקשניות על המעבר שלו אמר קוטיניו: "היה לי חודש קשה. עכשיו הכל מאחורי ואני צריך להתרכז בלעשות עונה טובה ולעזור לקבוצה שלי. תמיד כיבדתי את ליברפול, את האוהדים, השחקנים והמאמנים".

כידוע, לואיס סוארס היה בסיטואציה דומה, ואחרי התעקשות של ליברפול, היא כן שחררה את הכוכב האורוגוואי שלה לברצלונה. האם קוטיניו יעשה את אותו מסלול? "לא שאני יודע", אמר הברזילאי, "אני במקום שתמיד כיבדתי ותמיד קיבלתי כבוד מכולם. זכיתי במקום שלי בשנים האחרונות ומעולם לא היו לי בעיות עם אף אחד - האוהדים, ההנהלה, חבריי לקבוצה, צוות האימון. זה לא השתנה. כמו שאמרתי, בחיים, בכל הצעת עבודה שאתה מקבל, לפעמים אתה מתעניין ולפעמים לא. כל זה בעבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול עם יורגן קלופ. GettyImages
יעשה את אותו מסלול של סוארס? "לא שאני יודע". קוטיניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully