וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "יש השנה קבוצה שמחה וזה מה שמעודד"

17.9.2017 / 9:42

בקבוצה הצפונית חגגו את הניצחון על מכבי פתח תקוה: "יש עוד הרבה עבודה, אבל הכיוון שלנו חיובי". מחמאות לצמד הבלמים, גוזלן: "סילבס נותן לי ביטחון, מצאתי פה בית חדש"

איתמר ניצן שוער עירוני קרית שמונה עם שובל גוזלן. אדריאן הרבשטיין
"זה מה ששאפנו אליו מתחילת העונה". גוזלן/אדריאן הרבשטיין

שביעות רצון גדולה בעירוני קרית שמונה אחרי הניצחון 1:3 על מכבי פתח תקוה אתמול (שבת) במחזור הרביעי בליגת העל. גורם במועדון אמר: "יש השנה קבוצה שמחה וזה מה שמעודד. יש עוד הרבה עבודה, אבל הכיוון חיובי".

בקרית שמונה מרוצים מאוד מחוליית ההגנה, במיוחד מצמד הבלמים הזרים קרלוס קוויאר ומרכוס דיניז. גם הצירוף של סאן מנחם, שהגיע ממכבי חיפה מאוחר יחסית, מאוד משביע רצון. אמיר נסאר שפתח בעמדת המגן הימניף הציג יכולת טובה אבל התעייף בשלב מוקדם מאוד ובקבוצה ציינו שהוא צריך להיכנס לעניינים בכל הנוגע לכושר גופני. גם שובל גוזלן זכה למחמאות גדולות ובקרית שומנה משוכנעים שמדובר ברכש הכי טוב בשנים האחרונות. עידו דוידוב שעלה לשחק למרות מחלה, צוין לטובה.

גוזלן אמר בסיום: "זה מה ששאפנו אליו מתחילת העונה. אחרי שני משחקים הפכו אותנו כבר ליורדת ללאומית, אבל עשינו שני משחקים טובים ונרצה להמשיך. חיים סילבס נותן לי בטחון ושמחתי שהוא הגיע. האסלביינק שחקן מוכשר והוא מאוד עוזר לי ומפנה לי שטחים. שון וייסמן שחקן מצוין והוא יכבוש עוד גולים. יש עוד עונה ארוכה ואין מה לדבר על מטרות. ידענו להתנתק מהדיבורים על האצטדיון, אבל ברור שאנחנו רוצים לשחק בבית. אפשר להגיד שמצאתי פה בית חדש, עובדה שחתמתי לשלוש שנים".

עוד בנושא:

אימון מכבי פתח תקוה בוטל. במועדון ממתינים להודעת קובי רפואה
דודו אברהם פוטר מהפועל רעננה, סיכום עקרוני עם שרון מימר
כתובות נאצה בבית הורי בן בסט, כץ: "צוות האימון לא רצה אותו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully