וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה על סרחיו אגוארו: "המספרים שלו מדברים בעד עצמם"

מאמן מנצ'סטר סיטי החמיא לארגנטינאי אחרי השלושער שלו ב-0:6 מול ווטפורד. סטרלינג: "תנו לו עשר הזדמנויות והוא יכבוש תשעה שערים". יורגן קלופ מאוכזב, האזינו לאוהד ליברפול משתולל

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פפ גווארדיולה/רויטרס

המחזור החמישי בליגה האנגלית נמשך אתמול (שבת) עם כמה תוצאות מסקרנות. מנצ'סטר סיטי המשיכה בכושר המצוין והביסה 0:6 את ווטפורד. ליברפול אכזבה כשסיימה ב-1:1 ביתי מול ברנלי. טוטנהאם אכזבה עם 0:0 בוומבלי מול סוונסי.

עוד בנושא:
אגוארו חגג ב-0:6 של מנצ'סטר סיטי
באיירן מינכן הביסה 0:4 את מיינץ, רק 2:2 לר.ב. לייפציג
אינטר שמרה על מאזן מושלם, גם רומא ניצחה

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר אחרי המשחק של קבוצתו, בו כבש סרחיו אגוארו שלושער: "זה היה כל כך טוב, במיוחד אחרי משחק חוץ בליגת האלופות. אנחנו כל כך שמחים על הדרך בה שיחקנו כקבוצה. הייתי בר מזל לאמן את ברצלונה בזמן שהיא הציגה כל כך הרבה הופעות מדהימות, אבל השבוע היו גם הרבה שערים. מצאנו את המשחק שלנו, אנחנו יכולים לשחק על מסירות קצרות ויש לנו הרבה אנרגיה מהמגנים". אגוארו בן ה-29 כבש את השלושער השישי שלו בפרמיירליג עבור סיטי והעשירי בסך הכול עבור התכולים. כמו כן, הוא רחוק שני שערים בלבד מלהפוך לכובש המוביל של סיטי בכל הזמנים כשכרגע מי שנמצא שם הוא אריק ברוק, שכבש 177 שערים בין 1940-1928.

"המספרים שלו מדברים בעד עצמם", החמיא גווארדיולה לחלוץ הארגנטינאי, "אני כל כך שמח על השער השלישי שלו כי הוא כל כך חכם ברחבה. הוא מסוגל לכבוש מכל מצב כמעט".

ראחים סטרלינג, שכבש את השער השישי, אמר: "כולם מתלהבים, זו הייתה הופעה נהדרת. היינו קטלניים בהתקפה וזה מה שהמאמן רוצה שנעשה. הראינו סימנים של כדורגל נהדר, אבל אנחנו צריכים להמשיך להיות קטלניים בהתקפה כמו שהיינו במשחקים האחרונים. אני תמיד מרוצה לכבוש. תנו לסרחיו אגוארו מצבים והוא יכבוש תשעה שערים בעשר הזדמנויות".

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול פצוע. רויטרס
משחק מאכזב. קוטיניו/רויטרס

ליברפול אכזבה בגדול. האדומים עדיין ללא ניצחון מאז ה-0:4 הגדול מול ארסנל. הקבוצה של יורגן קלופ הובסה מחזור לאחר מכן 5:0 על ידי מנצ'סטר סיטי, סיימה ב-2:2 ביתי מול סביליה בליגת האלופות ואתמול שוב אכזבה כשנפרדה מברנלי ב-1:1. ליברפול בעטה 35 פעמים לשער לעומת 5 בלבד של יריבתה, אבל לא הצליחה להשיג יותר מנקודה בבית.

"אני כועס ומאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מהיכולת", אמר בסיום יורגן קלופ, "זו אשמתנו. היינו דומיננטיים, הראינו גישה פנטסטית. שיחקנו טוב והמשחק זרם, אבל כבשנו רק שער אחד. זה המשחק הכי טוב שלנו מול ברנלי מאז שהגעתי. בעבר לא הצלחנו להרגיש טוב במשחקים מולם. היום ראינו תנועה שוטפת, מסירות בין קווי ההגנה, מהירות, כדורי רוחב. אנחנו צריכים לקחת את הנקודה ולהמשיך הלאה. הצלחנו לבעוט הרבה לשער ולשוער שלהם היו כמה הצלות מדהימות". על פיליפה קוטיניו, ששיחק לראשונה בפרמיירליג, אמר הגרמני: "היה לו משחק טוב מאוד. הייתה לו התכווצות שרירים לקראת סוף המשחק. לא תכננו להוציא אותו, אבל היינו צריכים להחליט כן להוציא אותו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אוהד ליברפול עצבני

דלה עלי שחקן טוטנהאם. רויטרס
דלה עלי מאוכזב/רויטרס

שלושה ימים אחרי ה-1:3 המרשים מול בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות, התרנגולים אכזבו כשסיימו ב-0:0 ביתי מול סוונסי. "זה מאכזב מאוד כי עשינו הכול על מנת לנצח", אמר מאוריסיו פוצ'טינו בסיום, "יצרנו הרבה מצבים ושלטנו במשחק, אבל היינו קצת חסרי מזל. אני מרוצה מההופעה למרות שזה עוד משחק שסיימנו בתיקו כאן בוומבלי וזה לא טוב. אני רוצה לדבר על הקבוצה שלי, יצרנו הרבה מצבים כדי לכבוש. צריך גם להחמיא לסוונסי על זה ששיחקה טוב והוציאה מאיתנו נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully