וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאוליניו הציל את ברצלונה וסתם את הפה לתקשורת הספרדית"

בספרד קיבלו בהפתעה את שער הניצחון של הברזילאי, ששמר על בארסה מושלמת בליגה ופתח פער של 7 נקודות מריאל: "היו הרבה ביקורות, אבל הוא הראה את התשובות". דמבלה ייעדר 3 שבועות?

one

זה לא היה פשוט, אבל ברצלונה ידעה לחזור אתמול (שבת) מפיגור ולנצח 1:2 בחוץ את חטאפה, כדי להישאר מושלמת גם אחרי המחזור הרביעי בליגה הספרדית. גאקו שיבסאקי כבש שער מדהים למארחת בדקה ה-39, אך דניס סוארס שעלה כמחליף איזן (62) ופאוליניו, הרכש השנוי במחלוקת שהגיע מסין, פרע שטרות ראשונים עם שער ניצחון דרמטי (84).

כעת, לפני שריאל מדריד תתארח הערב (21:45) למשחק חוץ קשה מאוד באנואטה אצל ריאל סוסיאדד, בארסה צועדת ביתרון של לא פחות משבע נקודות על פני היריבה הגדולה, שפשוט חייבת שלוש נקודות.

פאוליניו המאושר אמר בסיום: "אני שמח מאוד מכך שכבשתי את שער הניצחון, אבל כמובן שהכי חשוב שניצחנו. זה מתאים לסגנון שלי, להגיע מאחור ולכבוש. אני מרוצה מאוד מהבישול שקיבלתי מליאו. חטאפה הקשתה עלינו מאוד, כי יש לה שחקנים מוכשרים. הם גרמו לנו לעבוד קשה עד הסיום".

עוד בנושא:

ברצלונה ניצחה 1:2 בחוץ את חטאפה

לואיס סוארס פרגן לחברו הברזילאי עם ציוץ מחויך בחשבון הטוויטר שלו וגם בתקשורת הקטלאנית החמיאו. גבריאל סאנס מ"מונדו דפורטיבו" כתב: "הוא לא בוסקטס ואין לו את הכישרון של אינייסטה או ראקיטיץ', אבל כשרוברט פרננדס הביא את פאוליניו, הוא לא חיפש עוד יורש, אלא מישהו שיממש בצורה שונה את הסגנון של הקבוצה. פאוליניו ספג הרבה ביקורות, חלקן קטלניות, על ההחתמה שלו. טענו שהוא לא מתאים ולא קשור לקבוצה ותהו למה הוא הוחתם, אבל מול חטאפה הוא הראה את התשובות. הוא שחקן שיודע לרגש ולרומם את הקבוצה". אפילו ב"אס" המדרידאי הודו: "פאוליניו סתם את הפה לתקשורת הספרדית עם גולסאו שהציל את בארסה".

בכלל, מלבד הפציעה של עוסמאן דמבלה, שנטש כבר בדקה ה-25 אחרי שנפגע בשריר הירך ועלול להיעדר שלושה שבועות ולהחמיץ שלושה משחקי ליגה ומשחק בליגת האלופות, הייתה אווירת חג בברצלונה בסיום. "במגרשים כמו של חטאפה זוכים באליפויות", מיהר להצהיר פרנססק אגילר מ"מונדו דפורטיבו", בעוד המאמן ארנסטו ואלוורדה סיכם: "זה היה משחק מסובך מאוד, במגרש קשה מאוד. הם לחצו אותנו. המשטח היה יבש מאוד וגם זה הפריע לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully