וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: דודו אברהם פוטר, סיכום עקרוני עם שרון מימר

המאמן, שפוטר מוקדם יותר העונה מבית"ר ירושלים, צפוי לחזור לליגת העל ולאמן את הקבוצה מהשרון במקום דודו אברהם, שסיים את תפקידו אחרי ארבעה מחזורים בלבד ובתום 4:2 מול מכבי חיפה

שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדרך להפועל רעננה. שרון מימר/קובי אליהו

דודו אברהם פוטר הערב (שבת) מהפועל רעננה. המאמן הצעיר סיים את תפקידו בקבוצה לאחר ארבעה מחזורים בלבד ובתום הפסד 4:2 למכבי חיפה בחוץ. הפועל רעננה מעוניינת להחתים את שרון מימר כמאמן. הצדדים כבר דיברו וקיימת הסכמה עקרונית שמימר יתמנה, אך מחר הצדדים יפגשו וינסו להגיע להבנה על תנאי המאמן.

עוד בנושא:
הפועל רעננה הפסידה 4:2 למכבי חיפה

דודו אברהם, כשעוד היה המאמן של הפועל רעננה, אמר היום אחרי ההפסד 4:2 למכבי חיפה: "התחלנו את המשחק טוב וסיימנו טוב, אבל באמצע היינו קצת נאיביים וקצת רכים. בחיפה צריך גם שדברים יילכו לטובתנו וקצת מזל. אני לא מאשים את מכבי חיפה בשער השני, מוחמד שכר היה צריך להוציא כדור החוצה. אנחנו אשמים, זו נאיביות. אין ספק שמבחינת צבירת הנקודות מצבנו לא טוב, ואני אחראי לזה. הנפילה באה בנתניה והיום, אבל צריך להמשיך קדימה. יש פה חבר'ה טובים, הם מאמינים בעצמם ואני מקווה שהניצחון הראשון יגיע. היום החלטתי לשחק עם חלוץ אחד ואחרי התלבטות החלטתי שזה יהיה אבוחצירה ולא פושה. אני לא מתחרט. השער במצב נייח טרף את כל הקלפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully