וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה בחוץ את ריאל סוסיאדד 1:3

הבלאנקוס התאוששו מול הבאסקים אחרי שתי תוצאות תיקו בליגה והשוו שיא של סנטוס עם 73 משחקים בהם כבשו. מאיורל (19), רודריגס (36, עצמי) ובייל (61) מצאו את הרשת לזכות האלופה. רודריגס (29) גם השווה זמנית

מחזור 4הסתיים17/09/2017
ריאל סוסיאדד
  • רודריגז (28)
3:1
  • (19) מאיורל
  • (36, גול עצמי) רודריגז
  • (61) בייל
ריאל מדריד
one

המחזור הרביעי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים כשבמוקד ריאל מדריד ניצחה 1:3 את ריאל סוסיאדד בהרכב חסר מאוד. ויאריאל (0:3 על אלאבס) וסביליה (0:1 על ג'ירונה) השיגו ניצחונות חוץ, לאס פלמאס גברה 0:1 על אתלטיק בילבאו.

ריאל מדריד התייצבה למשחק החוץ מול סוסיאדד לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה תוך ידיעה שאובדן נקודות נוסף יפתח פער משמעותי מול ברצלונה המושלמת כבר בשלב הזה של העונה. החבורה של זינדין זידאן עמדה במשימה וחוזרת למדריד עם ניצחון 1:3. הקבוצה הבאסקית, לעומת זאת, איבדה נקודות לראשונה העונה ויוצאת מהעימות הזה מאוד מאוכזבת.

המחצית הראשונה הייתה סוערת כששתי הקבוצות הפגינו עצבנות במגרש. בורחה מאיורל העלה את הבלאנקוס ליתרון בדקה ה-19 לאחר שהשתלט על כדור שהוגבה לרחבה לעברו של סרחיו ראמוס ושיגר אותו פנימה. בכך ריאל מדריד שברה שיא של סנטוס הברזילאית לאחר שכבשה ב-73 משחקים רצופים. בדקה ה-29 הגיע השוויון של הבאסקים אחרי שקווין רודריגס הגיע לכדור רוחב, שיגר בעיטה מתוך הרחבה, קיילור נבאס הגיב רע והכדור טס לרשת. בדקה ה-36 רודריגס שוב מצא את הרשת, אך הפעם את הלא נכונה ושער עצמי שלו החזיר את היתרון לקבוצה מהבירה. במחצית השנייה לאוהדי ריאל היה עוד רגע של נחת אחרי שבדקה ה-61 גארת' בייל השתלט על כדור ארוך ששיגר לעברו איסקו, התגבר על שחקן הגנה, דהר לתוך הרחבה וקבע 1:3. התוצאה נשמרה עד לסיום וריאל חגגה ניצחון חוץ 11 ברציפות, שיא מועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תקציר: ריאל סוסיאדד - ריאל מדריד. one
ניצחון חוץ 11 ברצף בליגה הספרדית. שחקני ריאל/one

מהלך המשחק

1

המשחק יצא לדרך. האם ריאל תחזור לנצח גם בליגה?

8

איסקו שיגר רוחב מסוכן לרחבה, הגנת סוסיאדד הסתדרה

שחקני ריאל חוגגים (צילום: רויטרס)/רויטרס
19

גול! 0:1 לריאל מדריד. הכדור הועלה לרחבה לסרחיו ראמוס שנאבק בשחקן הגנה, בורחה מאיורל הגיח מאחור ובעט פנימה. השער הזה השווה את השיא של סנטוס הברזילאית - ריאל מדריד כבשה ב-73 משחקים רצופים

29

גול! 1:1 לסוסיאדד אחרי טעות קשה של קיילור נבאס. אורדיסולה העלה כדור לרחבה, קווין רודריגס בעט, השוער לא הגיב טוב והכדור טס לרשת. במהלך החגיגות נפל אחד המאוהדי סוסיאדד מיציע הסמוך לדשא וקיבל טיפול רפואי

משחק שהוא ירצה לזכור. מאיורל (צילום: רויטרס)/רויטרס
36

גול! ריאל מדריד עלתה ל-1:2. מאיורל דהר לתוך רחבת סוסיאדד, התגבר על שחקן הגנה, שחרר רוחב וקווין רודריגס שלח את הכדור לרשת קבוצתו. שערו השני במשחק, הפעם לרשת הלא נכונה.

49

כדור קרן הגיע לראשו של דייגו לורנטה שנגח מתוך הרחבה, נבאס היה במקום

סוסיאדד חוגגת שוויון זמני (צילום: רויטרס)/רויטרס
51

מרקו אסנסיו הגיע למצב מצוין בתוך הרחבה, אך הכדור שלו עבר סמוך לשער

55

שוב אסנסיו הגיע לכדור בתוך הרחבה, שחרר בעיטה מהאוויר, השוער היה במקום

מודריץ' מול קנאלס (צילום: רויטרס)/רויטרס
61

גול! 1:3 לריאל מדריד. בייל הגיע לכדור ארוך שאיסקו שיגר אליו, התגבר על המגן, דהר לרחבה ולא התבלבל מול השוער

75

איסקו ניסה להפתיע מרחוק. הכדור טס החוצה

במצב רוח טוב. בייל אחרי השער (צילום: רויטרס)/רויטרס
82

שער של אסנסיו נפסל בטענת נבדל

89

קרבחאל נפצע בתיקול עם שחקן יריבה ושכב על הדשא משך דקות ארוכות

הלחץ השתחרר מעט. עד הפעם הבאה. שחקני ריאל (צילום: רויטרס)/רויטרס
90

קרלוס ולה ניסה בעיטה לעבר השער של ריאל, הכדור יצא החוצה

90

ריאל ניצחה 1:3 ושברה רצף של שתי תוצאות תיקו בליגה. סוסיאדד כבר לא משולמת

אלאבס - ויאריאל 3:0

הצגה של הצוללת הצהובה בוויטוריה. סדריק בקאמבו כבש צמד בדקות 32 ו-62, וקרלוס באקה הבקיע ה-52 כדי לרשום ניצחון שני ברציפות בליגה ושלישי בסך הכול. יריבתה הבאה של מכבי תל אביב בליגה האירופית נכנסת לקצב עם 9 שערים בשלושת המשחקים האחרונים (בטיס, אסטנה, אלאבס). המארחת עדיין ללא נקודות או שערים, והמאמן הארגנטינאי לואיס סובלדיה שילם את המחיר ופוטר לאחר המשחק.

צפו בתקציר המשחק

ג'ירונה - סביליה 1:0

האנדלוסים עם ניצחון שלישי בארבעה מחזורים כשבין לבין יש גם תיקו אחד. זה הלך קשה, אבל גם זה מספיק עבור סביליה ששיפרה את מאזנה לעשר נקודות והותירה את העולה החדשה עם ארבע נקודות בלבד. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-69. פרנקו ואסקס מסר ללואיס מורייל, שבעט לפינה הקרובה וניצל טעות של השוער כדי לקבוע 0:1. ג'ירונה קיבלה פנדל, אבל אלחנדרו גראניי בעט למשקוף בדקה ה-90.

צפו בתקציר המשחק

לאס פלמאס - אתלטיק בילבאו 0:1

לואיק רמי ממשיך לסדר נקודות ללאס פלמאס. החלוץ הצרפתי, שנכנס בדקה ה-64 וכבש בדקה ה-88 ב-1:3 במלאגה ביום שני, שחזר את התרומה גם נגד הבאסקים והנחיל להם הפסד ראשון העונה. רמי נכנס בדקה ה-64 וחיכה לדקה ה-87 כדי לפרוץ מצד שמאל ולסיים את המבצע האישי עם בעיטה חדה לרשת.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully