וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר שמרה על מאזן מושלם אחרי 0:2 קשה בקרוטונה

הנראזורי התקשו במשחק החוץ מול היריבה שעדיין לא כבשה או ניצחה העונה, אבל בלם הרכש מילאן שקריניאר (82) ואיבן פרישיץ' 93) שיפרו את המאזן ל-12 מ-12. 0:3 לרומא על ורונה

מילאן שקריניאר שחקן אינטר (במרכז) מאחוריו איבן פרישיץ'. רויטרס
שער בכורה בליגה האיטלקית. מילאן שקריניאר/רויטרס

המחזור הרביעי בסרייה A יצא לדרך היום (שבת) עם אינטר, שנותרה מושלמת אחרי 0:2 קשה בקרוטונה. רומא חזרה לנצח עם 0:3 ביתי על ורונה ופיורנטינה השיגה ניצחון שני רצוף עם 1:2 על בולוניה.

מאורו איקרדי שחקן אינטר (מימין) מול פדריקו צ'קריני שחקן קרוטונה. רויטרס
לא היה קל. מאורו איקרדי מול פדריקו צ'קריני/רויטרס

קרוטונה - אינטר 2:0

זה לא היה פשוט, אבל הנראזורי הצליחו לשמור על המאזן המושלם גם לאחר הביקור במגרש בו הפסידו 2:1 רק לפני חמישה חודשים. מאורו איקרדי, שהבקיע חמישה שערים בשלושת מחזורי הפתיחה, התקשה מול השמירה ההדוקה של פדריקו צ'קריני וגם ז'ואאו מריו לא מצא את המסגרת. המארחת, שעדיין לא כבשה שער בליגה, כמעט השיגה את היתרון, אבל סמיר הנדנוביץ' הדף נהדר את הנגיחה של אנטה בודימיר בדקה ה-69. ואז, בדקה ה-82, בלם הרכש מילאן שקריניאר השתלט על הכדור ברחבת קרוטונה בין שלושה שחקנים ובעט לרשת. שער ראשון של הסלובקי בסרייה A. וכמו בשבוע שעבר, איבן פרישיץ' דאג לסגור עניין עם שער יפה בתוספת הזמן. אינטר עם 12 מ-12.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

רומא - ורונה 0:3

רומא התאוששה מההפסד לאינטר במשחק הקודם עם ניצחון ביתי קליל על העולה החדשה. ראג'ה נאינגולן העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-22, והחלוץ הבוסני אדין דז'קו נעזר במגנים שלו אלסנדרו פלורנצי ואלכסנדר קולארוב שסידרו לו, בהתאמה, צמד (34, 61) שקבע את תוצאת המשחק. סמואל ספריאן השאיר את האורחים ב-10 שחקנים אחרי שספג כרטיס צהוב שני והורחק בדקה ה-66.

פיורנטינה - בולוניה 1:2
לפיורנטינה: פדריקו קייזה (51), חרמן פסלה (70). לבולוניה: רודריגו פלאסיו (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully