וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "יש פה שחקנים צעירים, אני דואג להם כמו אבא"

15.9.2017 / 9:40

מכבי נתניה מתכוננת למכבי תל אביב ביום שני ובעיר קיימת תכונה רבה. המאמן הוסיף: "אני שמח שכולם מתלהבים מהיכולת שלנו, אבל כדי לעשות משהו בליגה צריך רצף של ניצחונות"

"כמו לפני המשחק נגד הפועל באר שבע במחזור הראשון, גם לפני מכבי תל אביב אני טוען שכל דבר למעט הפסד, יהיה טוב בשבילנו", כך אמר הבוקר (שישי) מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' לקראת ההתמודדות של קבוצתו עם מכבי תל אביב ביום שני בנתניה. בעיר מורגשת תכונה רבה לקראת המשחק שיינעל את המחזור הרביעי בליגת העל ובמועדון מעריכים שיגיעו אליו לפחות 6,000 אוהדים של הקבוצה.

העולה החדשה הרשימה בתיקו נגד הפועל באר שבע במחזור הראשון, ובשבוע שעבר הביסה את הפועל רעננה 0:3 בדרך לחמש נקודות מתשע אפשריות. אלא שדראפיץ' ניסה לשים את מה שעובר על מכבי נתניה בפרופורציות הנכונות: "אני שומע שכולם מתלהבים מהיכולת שלנו ומרגיש את ההתעניינות הגדולה בעיר לקראת המשחק ביום שני. אבל אני זוכר ומזכיר לשחקנים שלי שכדי לעשות משהו בליגה וכדי להגיע לפלייאוף העליון, אנחנו צריכים לעשות רצף של ניצחונות ולא להתבסס על ניצחון אחד ולחגוג אחריו".

עוד בנושא:

דראפיץ': "מה שיש לערן לוי ברגליים אין לאף אחד בארץ"
במכבי תל אביב מוטרדים אחרי ההפסד בצ'כיה
דיווחים חיים לקראת משחקי שבת בליגת העל

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ'. ברני ארדוב
מוריד את כולם לקרקע. דראפיץ'/ברני ארדוב

המאמן הוסיף: "יש כאן שחקנים שמעולם לא שיחקו לפני כן בליגת העל והמטרה שלי - כמו אבא שלהם - לדאוג להם כל הזמן. להרגיש אותם, לדעת לאן הם יוצאים והיכן הם מבלים כדי שתהיה המשכיות לכל דבר טוב שקורה".

דראפיץ' נשאל על הסגל והשיב: "בדיוק דיברנו על זה אתמול, כאן בצוות המקצועי. אני מאוד מרוצה מהסגל שבנינו. יש לנו שני שחקנים על כל עמדה ואני יכול להרשות לעצמי כמעט בכל משחק לעשות שינויים. אבל זה לא אומר שאני אעשה שינויים בהרכב ביום שני".

על השאלה האם ערן לוי ודיא סבע צריכים להיות מוזמנים לנבחרת ישראל אמר המאמן: "רק לפני שבועיים שמעתי אנשים אומרים שערן לוי לא יכול לשחק בליגת העל, היום אותם אנשים כבר שואלים למה לא מזמינים אותו לנבחרת. את היכולת שלו אני מכיר ולא צריך שמישהו ילמד אותי עליו. אבל גם ערן וגם דיא יודעים שכדי לקבל זימון לנבחרת ישראל, הם צריכים לתת עוד כמה משחקים כמו נגד הפועל רעננה. כדי שמי שמחליט, יראה שהיכולת שלהם היא דבר קבוע ולא חד פעמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully