וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קרבחאל נתפס מקלל שחקן שחום עור של לבנטה: "קופיף מזדיין"

סערה בספרד: מגן ריאל תועד על ידי המצלמות כשהוא משתלח במחזור הקודם בג'פרסון לרמה הקולומביאני ומסנן אמירות גזעניות. השופט לא הבחין במקרה, אבל קרבחאל עלול להיענש בחומרה

one

בווידאו: תקציר המשחק בין ריאל מדריד ללבנטה

סערה בספרד: מגן ריאל מדריד ונבחתר ספרד דני קרבחאל תועד על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא מקלל ומגדף באופן גזעני את שחקנה של לבנטה ג'פרסון לרמה, במהלך המשחק בין הקבוצות בשבוע שעבר שהסתיים ב-1:1. במהלך המחצית השנייה, כשהמשחק הפך קשוח ועצבני והיצרים התלהטו, החליפו השניים קללות לאחר תיקול של קרבחאל בניסיון לעצור מתפרצת. במהלך חילופי הדברים, סינן קרבחאל לעבר קשרה שחום העור של היריבה: "חתיכת קופיף מזדיין, אפס, נתתי לך לרשות לדבר?".

העימות בין השניים תועד במצלמות הטלוויזיה, אולם לא ניתן היה לראות בבירור מה נאמר. רק לאחר מספר ימים, הוצגו הוכחות כביכול לכך שקרבחאל אכן תקף את לרמה באמירות גזעניות. כעת עבר הכדור לידי ההתאחדות הספרדית: העימות והקללות בין השניים נעלמו מעיניו של השופט ולכן, מן הסתם, נעדרו גם מדוח השיפוט שהגיש בסיום. למרות זאת, בעקבות התיעוד הטלוויזיוני מופעל עליה לחץ כבד להטיל עונש מרתיע על קרבחאל.

עוד בנושא:

דיווח: צ'לסי ואתלטיקו יסכמו השבוע על מעברו של דייגו קוסטה
דיווח: ריאל מדריד בעקבות טימו ורנר, מרקו אסנסיו: "טוב לי כאן"
סרטון העדות הדרמטי של כריסטיאנו רונאלדו נחשף: "הייתי רוצה לחזור לאנגליה"

צפו בעימות בין קרבחאל ללרמה

עוד בספרד: נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו מכחיש את הדיווחים על סחבת במו"מ עם ליאונל מסי, ומבטיח: "קיבלתי מאבא שלו, חורחה, מילה שהכל סגור. ההסכם כבר חתום ובזמן הקרוב הארכת החוזה שלו תהפוך רשמית". במסגרת החוזה, סעיף השחרור של מסי יעמוד על 300 מיליון "בלבד", וב"אל מונדו דפורטיבו" השתעשעו ופרסמו את רשימת השחקנים שסעיף השחרור שלהם גבוה יותר, שרובה מורכבת משחקני ריאל. קאסמירו, מרסלו, איסקו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, דני סבאיוס ואפילו דני קרבחאל מחזיקים בסעיף שחרור גבוה יותר. "מסי שווה פחות מקרבחאל", לגלגו ב"אל מונדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully