וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר לשחקני מכבי חיפה: "כולנו משפחה אחת, גם כשיש קשיים"

15.9.2017 / 6:46

בצל הביקורות, נשיא מכבי חיפה שוחח עם השחקנים. שחקן: "מעכו אפשר רק לעלות. זה המשחק הכי חלש מאז משחקי ההכנה". גיא לוזון שוקל לא לסכן את רמי גרשון, למרות שכבר ערך אימון מלא

צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי פתיחת עונה רעה, במכבי חיפה רוצים לצאת לדרך חדשה במשחק מחר (שבת, 19:00, ספורט 1) מול הפועל רעננה. במועדון יודעים שמעידה במשחק הזה תוביל למשבר עמוק לפני המשחק מול מכבי תל אביב. גיא לוזון שוב לא תרגל את ההרכב אתמול. חלק מהשחקנים הזכירו כי ההחלטה להסתיר את ההרכב עד הרגע האחרון עדיין לא הביאה תוצאות, אך נשמעו אתמול אופטימיים לקראת המשחק. "מהמשחק בעכו אפשר רק לעלות", אמר אחד מהם. "מאז תחילת משחקי ההכנה אני לא זוכר את הקבוצה משחקת רע כל כך. לא תפקדנו מבחינת הנעת הכדור והם די השתלטו על האמצע. גם לא בעטנו מספיק לשער למרות שהיו לנו את הכלים לסכן את השער דרך קאיו או דמארי. הפקנו לקחים, נצטרך להביא בשיא הריכוז למשחק הזה".

נשיא המועדון יעקב שחר נכח אתמול בטקס הרמת הכוסית המסורתי שקיים אתמול בכפר גלים. "אני רוצה לאחל לכם שנה טובה", אמר שחר לשחקנים בלובי הסמוך לחדר ההלבשה. "צריך לזכור שבסופו של דבר כולנו משפחה אחת, גם כשיש קשיים וגם כשקורים דברים טובים". אחריו דיבר גם סגנו עוזי מור. אחרי שלב הנאומים, היה גם אימון אתמול. רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס התאמנו, אך כרגע כלל לא בטוח שגרשון יהיה בסגל משום שבמועדון לא רוצים לסכן אותו. דוס סנטוס צפוי לפתוח לצד דקל קינן, כשארנסט מאבוקה ימשיך לקבל קרדיט למרות הירידה ביכולת במשחק בעכו. עומרי בן הרוש ימשיך בצד שמאל.

לוזון עדיין לא החליט באיזו שיטה לשחק - ה-4:4:2 המסורתי שלו מהעונה שעברה, או 4:3:3, עם קשר נוסף, רועי קהת או שלומי אזולאי, באמצע לצד אלברמן וקוסטדינוב. עומרי גלזר שנפצע באימון ביום רביעי חזר להתאמן וכשיר למשחק. היכולת הלא טובה של קאיו ועומר דמארי תוביל לכך שהם יוספסלו. ניקיטה רוקאביציה וסינטאיהו סלליך נמצאים בתמונת ההרכב, כשגם סטפנוס אתנסיאדיס ימשיך ב-11. מי שיאבד את מקומו לטובת דוס סנטוס הוא כמובן הבלם הצעיר שי בן דוד.

עוד בנושא:

גיא לוזון לקראת המשחק: "יש הרבה שמחה לאיד סביב מכבי חיפה"
מכבי חיפה תיפגש שוב עם בוזגלו: "הכל כבר סוכם, לא נחזור אחורה"

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. ברני ארדוב
זריקת עידוד לפני המשחק החשוב. שחר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully