וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בשעה פתיחת המשחק בין ארסנל לבין פ.צ. קלן

כ-20 אלף אוהדים גרמנים הגיעו לאצטדיון האמירויות, חלקם עם כרטיסים ליציעי האוהדים של המארחת, מה שהוביל לכך שלא פתחו את שערי הכניסה לאצטדיון. אוהדי קלן החלו בעימותים עם סדרנים

אוהדי פ.צ. קלן לפני המשחק מול ארסנל. רויטרס
הסדרנים מרחיקים את אוהדי פ.צ. קלן/רויטרס

פתיחת המשחק בין ארסנל לפ.צ. קלן במחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית נדחתה בשעה. הדחייה נגרמה בעקבות בלגאן שנוצר מחוץ לאצטדיון האמירויות בשל הגעה של למעלה מ-20 אלף אוהדים של הקבוצה האורחת. כמות האוהדים האדירה של אוהדי פ.צ. קלן שהגיעה גרמה לכך שנוצרו תורי ענק בכניסה ליציעים כשרבים מאוהדי הקבוצה הגרמנית עומדים בתור כדי להיכנס ליציעי אוהדי ארסנל כשהם מחזיקים בכרטיס כניסה ליציעים האלה, אותם ככל הנראה רכשו מאוהדי התותחנים.

בחוץ נוצר כאוס אמיתי כשהשוטרים והסדרנים המקומיים מנסים להרחיק את אוהדי פ.צ. קלן מאזור הכניסות ליציעים. בסופו של דבר האצטדיון בכלל לא נפתח ולכן הוחלט לדחות את שריקת הפתיחה בשעה. על פי שלל הדיווחים, לא נוצרו במקום קטטות או אירועי אלימות חריגים, אלא הבעיה היחידה שנוצרה הייתה הגעה של אלפי אוהדי חוץ עם כרטיסים ליציעי האוהדים של הקבוצה הביתית. בשלב מסוים אף אותר מסוק מעל הכניסות לאצטדיון.

יש לציין כי ארסנל הקצתה לאוהדי פ.צ. קלן רק 2,900 מקומות באצטדיון.

כאשר נפתחו השערים, אוהדים רבים של פ.צ. קלן ניסו לעבור ליציעים שליד היציע שהוקצה להם. הסדרנים ניסו למנוע את זה ואז החלו עימותים בין הצדדים.

אוהדי פ.צ. קלן לפני המשחק מול ארסנל. רויטרס
אוהדי פ.צ. קלן מתעמתים עם הסדרנים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully