וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שלושער לאגוארו ב-0:6 של סיטי על ווטפורד, רק תיקו לליברפול

הארגנטינאי המשיך את התקופה הנהדרת של התכולים, שהשלימו שלושה ניצחונות השבוע עם יחס שערים של 0:15. המייטי רדז שוב פישלו בבית עם 1:1 נגד ברנלי. תיקו לטוטנהאם, פאלאס שוב הפסידה

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מכונה. אגוארו/רויטרס

המחזור החמישי של הליגה האנגלית נפתח אמש (שישי) עם הפסדה של ברייטון 2:1 בחוץ לבורנמות', שהשאירה את קריסטל פאלאס כיחידה ללא נקודות אחרי שזו הפסידה 1:0 בבית לסאות'המפטון בבכורה של רוי הודג'סון. לאחר מכן, מנצ'סטר סיטי דרסה 0:6 בחוץ את ווטפורד, בעוד ליברפול פישלה עם 1:1 מול ברנלי. טוטנהאם הסתפקה ב-0:0 ביתי מול סוונסי.

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול פצוע. רויטרס
עוד תוצאה מתסכלת לליברפול. קוטיניו כאוב/רויטרס

ווטפורד - מנצ'סטר סיטי 6:0

החבורה של פפ גווארדיולה בכושר אדיר והתעלתה על החמישייה שלה בחוץ מול הצרעות מסיום העונה שעברה, כשהיא משלימה שבוע חלומי עם 0:5 על ליברפול, 0:4 בחוץ על פיינורד בצ'מפיונס וכעת, התוצאה הזו. סרחיו אגוארו כבש צמד מהיר (28 בנגיחה ו-31 משלושה מטרים). בדקה ה-37 המשיך גם גבריאל ז'סוס את פתיחת העונה הנהדרת עם שער אחרי בישול של אגוארו ובדקה ה-63 אוטאמנדי נגח פנימה אחרי הגבהה של סילבה. תשע דקות לסיום, אגוארו השלים שלושער אחרי שעבר את כל ההגנה וכבש מזווית קשה וראחים סטרלינג עוד הספיק לסחוט פנדל ולכבוש אותו בדקה ה-88. סיטי השוותה את ניצחון החוץ הגבוה בתולדותיה בליגה הבכירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ליברפול - ברנלי 1:1

המייטי רדז ממשיכים לאכזב. אחרי החמישייה המביכה מול סיטי בשבוע שעבר והתיקו הביתי נגד סביליה בצ'מפיונס, הם הסתפקו בנקודה בלבד באנפילד מול היריבה הצנועה, שסיפקה הפתעה שנייה העונה אחרי הניצחון בסטמפורד ברידג' במחזור הפתיחה. בלי סאדיו מאנה המושעה, אבל עם פיליפה קוטיניו בהרכב, ליברפול תקפה בחמת זעם, אך אחרי שסקוט ארפילד ניצל עוד חור בלב ההגנה האדומה והכניע את מיניולה (27), מוחמד סלאח רק הצליח לאזן עם בעיטה מ-15 מטרים (30) ולא יותר מזה.

רוי הודג'סון מאמן קריסטל פאלאס מאוכזב (משמאל) לצד עוזרו סטיבן ריד. רויטרס
אוי לעיניים. רוי הודג'סון על הספסל של קריסטל פאלאס לצד עוזרו סטיבן ריד/רויטרס

קריסטל פאלאס - סאות'המפטון 1:0

גם רוי הודג'סון לא הצליח לשבור את קללת פתיחת העונה של קריסטל פאלאס, שהפכה לראשונה בתולדות הפרמיירליג שלא צוברת נקודות או כובשת שער בחמשת מחזורי הפתיחה. המאמן הוותיק, שהחליף בשבוע שעבר את פרנק דה בור, תפס את הראש כבר אחרי שש דקות, כשהקפטן סטיבן דייויס הגיע ראשון לכדור שנהדף על ידי השוער ויין הנסי והעלה את סאות'המפטון ליתרון. כריסטיאן בנטקה המשיך ברצף ההחמצות המזעזעות שלו וגם רובן לופטוס צ'יק לא השיג עבור פאלאס את השער המיוחל.

סטיבן דייויס שחקן סאות'המפטון (במרכז) חוגג שער. רויטרס
שער ראשון שלו אחרי 489 ימים, וגם הקודם היה לרשת קריסטל פאלאס. סטיבן דייויס חוגג/רויטרס

בורנמות' - ברייטון 1:2

אחרי השער שלו והניצחון של קבוצתו, קיוו תומר חמד והשחפים להשיג ניצחון שני ברציפות ובסך הכול העונה. הם גם הצליחו לעלות ליתרון משער של סולומון מארץ' (55), אבל שערים של אנדרו סרמן (67) וג'רמיין דפו הוותיק (73) השלימו מהפך וסידרו לבורנמות' נקודות ראשונות לעונת 2017/18. תומר חמד עצמו שיחק 90 דקות.

תומר חמד שחקן ברייטון. רויטרס
תומר חמד וחבריו סידרו לבורנמות' נקודות ראשונות/רויטרס

טוטנהאם - סוונסי 0:0

וומבלי ממשיך לא להאיר פנים לתרנגולים, שרשמו משחק בית שלישי ללא ניצחון העונה בליגה. זה התחיל עם הפסד 2:1 לצ'לסי, נמשך עם 1:1 מול ברנלי והפעם הארי קיין וחבריו לא הצליחו למצוא את הרשת של לוקאש פביאנסקי. השוער הפולני הצטיין מול יונג מין סון וקיין, שגם הדביק כדור אחד למשקוף. טוטנהאם עם שמונה נקודות, סוונסי עם חמש.

משחקים נוספים:

האדרספילד - לסטר 1:1
להאדרספילד: לורן דפואטרה (46), ללסטר: ג'יימי ורדי (50 בפנדל)

ניוקאסל - סטוק סיטי 1:2
לניוקאסל: כריסטיאן אטסו (19), ג'מאל לאסלס (68). לסטוק: ג'ארדן שאקירי (57)

ווסט ברומיץ' - ווסטהאם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully