וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי גוטליב הגיש תביעת שחרור מהפועל תל אביב: "מתייחסים אליי כאל סחורה"

הבלם דורש מהמוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל לבטל את ההסכם בינו לבין המועדון ולקבוע לזכותו פיצוי כספי: "המועדון נקט בצעדים כוחניים, משפילים, מזיקים ובלתי מתקבלים על הדעת"

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב מגיע לאימון. ברני ארדוב
"לא ניתן לכפות עליו להיות מועסק על ידי מעסיק המתעמר בו". אדי גוטליב/ברני ארדוב

אדי גוטליב הגיש כתב תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, בדרישה להורות על שחרורו המיידי מהפועל תל אביב. הבלם בן ה-25 דורש את ביטול ההסכם בין הצדדים וכן מבקש שהקבוצה תשיב סכום של 17,550 שקלים שנוכה משכרו, בנוסף לפיצוי בגין נזקים שנגרמו וייגרמו לו בדמות פגיעה במוניטין ועוגמת נפש.

באמצעות בא כוחו, עו"ד, רועי רוזן, טוען גוטליב כי "מדובר במקרה חמור ביותר בו מועדון, אך ורק על מנת למקסם תמורה כספית עבור שחקן המשתייך לשורותיו ובשירותיו הוא לא מעוניין, נוקט בצעדים כוחניים, משפילים, מזיקים ובלתי מתקבלים על הדעת אשר מכוונים ומצליחים לגרום נזק ישיר ובלתי הפיך, תוך פגיעה קשה ביותר בתדמיתו ושמו הטוב של השחקנים. תוך התייחסות אליו כאל סחורה, טובין ו/או חפץ סחיר כלשהו".

עוד נטען בכתב התביעה כי הפועל תל אביב "יוצרת סביבת עבודה בלתי נסבלת ובלתי אפשרית שבה לא ניתן לצפות מעובד להמשיך להשתייך למועדון ולא ניתן לכפות עליו להיות מועסק על ידי מעסיק המתעמר בו, במטרה למקסם את התמורה בעדו, תוך אי מתן אפשרות סבירה והוגנת לקיים את ההסכם... כך, משך תקופה בת למעלה משנתיים, אחרי 'נידוי' שהחל במהלך ההכנות לעונת המשחקים הנוכחית, מנע המועדון מהשחקן לקחת חלק פעיל ובלתי נפרד מפעילות הקבוצה ומבלי שניתנה לו הזדמנות שווה או כלשהי להתחרות על מקומו. כל זאת, על אף קיומו של הסכם מחייב בין הצדדים ובאמצעות פעולות שונות אשר מועדון כדורגל מקצועני מנוע מלנקוט בהן כלפי שחקן המשתייך לשורותיו.

"לא ניתן להשלים עם הצעדים הפסולים כאמור אשר מנוגדים לאופי ההתקשרות בין הצדדים ולדין החל, פוגעים קשות בשחקן ובמשלח ידו ומחייבים פסיקה חד משמעית על פיה ההסכם בטל והשחקן משוחרר ללא תנאי, ללא כל מגבלה ובאופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully