וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "יש הרבה שמחה לאיד סביב מכבי חיפה"

14.9.2017 / 16:25

מאמן מכבי חיפה לא אוהב את האווירה סביב המועדון: "מדברים על זה שעוד שנה תלך לאיבוד, הקבוצה שוב תלך לים. אנחנו נביא תוצאות ונהיה בצמרת. לאורך כל הקריירה האש הייתה לכיוון שלי"

צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי נגד הפועל רעננה (שבת, 19:00, ספורט 1) במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל. הירוקים ינסו להתאושש מההפסד 2:0 להפועל עכו במחזור הקודם ולא לתת לצמרת הגבוהה לברוח בשלב כה מוקדם של העונה.

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, פתח ואמר: "אנחנו עם הפנים קדימה אחרי ההפסד להפועל עכו. אני לא עושה סיכומים אחרי שלושה מחזורים. הגישה שלנו לא הייתה טובה נגד עכו ואני אדאג שזה לא יחזור שנית. כל כולי מרוכז בלהביא את התוצאה, ולאורך כל הקריירה שלי היה לי את הכיוון שלי, לטוב ולרע. שמפסידים תמיד האש תהיה לכיוון שלי וזה לא משנה איפה אעבוד, אבל אני שלם עם זה וכבר התרגלתי לזה. כשמפסידים יהיו ביקורות, כשמנצחים יהיו תשבוחות וזה חלק מהמשחק".

עוד בנושא:

מכבי חיפה תיפגש שוב עם בוזגלו: "הכל כבר סוכם, לא נחזור אחורה"
בוזגלו נפגש עם מכבי חיפה, החוזה בין הצדדים טרם נחתם
עוואד לשחקנים: הייתי צריך לעזוב. מזרחי: "רציתי להישאר בלוגאנו"

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
גיא לוזון/שלומי גבאי

המאמן הוסיף: "סביב המועדון יש הרבה שמחה לאיד בגלל מה שקרה בשנים האחרונות. מדברים על זה שעוד שנה תלך לאיבוד, הקבוצה שוב תלך לים. אני בטוח בשחקנים שלי ובקבוצה שלי, אנחנו נביא את התוצאות ונהיה בצמרת הטבלה. אני חי איתם יום יום ואין לי ספק בקשר ליכולות שלנו. בקבוצת כדורגל הטובים ביותר צריכים לשחק. המשחק האחרון לא מעיד על כל המשחקים שהיו עד כה העונה, וזה המשחק היחיד העונה בו היינו נאיביים. האוהדים של מכבי חיפה לא מפריעים לקבוצה, אלא רק דוחפים אותה. גם אם יש מחשבות כלשהן לשינוי שיטת משחק או מערך לא אשתף אותן כאן".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה תיפגש שוב עם בוזגלו: "הכל כבר סוכם, לא נחזור אחורה"

לכתבה המלאה

צפו באימון המסכם של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully