וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "אל תתפלאו אם יהיו פה מהפכות. מי שלא טוב לא ישחק אצלי"

14.9.2017 / 12:35

בצל המהפכה שמתכננים במועדון, קובי רפואה שוחח עם השחקנים. אכזבה מאלקיים, דניאל בוסי יפתח: "אי אפשר להמשיך במצב הקיים". שחקנים: "עלינו לאימון והיינו בשוק"

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ימים לא שקטים. קובי רפואה/קובי אליהו

אחרי המהפכה שערך אתמול באימון מכבי פתח תקוה, קובי רפואה שוחח עם שחקניו לקראת המשחק מול קרית שמונה (שבת, 18:00). "אל תתפלאו אם יהיו פה מהפכות", אמר המאמן, לפני שהחליט להוציא את עודד אלקיים, תמאש סיבוק ומנור סולומון מה-11 שלו, "כל מי שלא טוב לא ישחק אצלי". שחקנים סיפרו כי סיבוק, שמשמש כבלם וקפטן נבחרת צ'כיה (אך עשוי להודיע על פרישה מהנבחרת בקרוב) הופתע מאוד מההחלטה, בעיקר משום שהגיע על תקן שחקן מוביל.

בתוך כך, במועדון מאוכזבים מעודד אלקיים. המגן רשם משחק חלש מול בית"ר ירושלים, ולמרות היעדרותו של נאור פסר רפואה החליט לעלות בהרכב עם דניאל בוסי, שחקן קבוצה הנוער (20), שרשם הופעה אחת בלבד בקריירה, בגביע הטוטו, במדי הקבוצה הבוגרת. לגבי סולומון, במועדון מרוצים מאוד מהיכולת שהוא מפגין מאז שעלה לקבוצה הבוגרת. נראה כי ההחלטה לספסל אותו נובעת מהרצון להראות לשחקנים שאף שחקן אינו בטוח בהרכב. שלומי ארבייטמן עדיין לא נמצא בכושר משחק וזו הסיבה שבגללה הוא לא יפתח בהרכב. גריגורי טאדה וסוטיריס ניניס יפתחו בהרכב. רפואה ישנה את השיטה ויעלה עם שלושה שחקנים במרכז השדה, ולא עם שלושה בלמים. "עד עכשיו עלינו בהרכב מאוזן ושום דבר לא הצליח. קובי עושה שינויים כי אי אפשר להמשיך במצב הקיים", אמרו במועדון.

"עלינו לאימון והיינו בשוק", סיפר אחד השחקנים. "קובי מעולם לא עשה מהפך כזה בהרכב. ברגע שהוא אמר לנו שלא נופתע אם תהיה מהפכה הבנו שהוא רציני הפעם". פתח תקוה החלה את העונה עם ניצחון על בני יהודה, אבל ספגה שני הפסדים ברציפות מהפועל חיפה ובית"ר ירושלים. העונה העמידה תקציב שיא, אך החליפה את רוב שחקני ההרכב שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully