וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מיכאל אוחנה הודח מסגל באר שבע מול לוגאנו בשל בעיית משמעת?

14.9.2017 / 11:59

השחקן לא ייכלל בסגל האלופה למשחק מול לוגאנו (22:05) ויש מי שתולים זאת בכעס של ברק בכר על התנהגותו במהלך האסיפה אתמול בשילוב החלטה מקצועית. איינבינדר יפתח, גדיר צפוי להיות בסגל

צילום: שי מכלוף עריכה: ליר שפיגלר

רגע לפני המשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית, ובהפועל באר שבע כלל לא שקט. מיכאל אוחנה, מי שהפך במשחקים העונה לאחד השחקנים החשובים ברוטציה של ברק בכר, נופה מהסגל למשחק הערב מול לוגאנו במסגרת מחזור הפתיחה בשלב הבתים של הליגה האירופית (22:05, ספורט 1), כשלטענת אנשים ושחקנים במערכת הניפוי הוא שילוב של החלטה מקצועית והתנהגות שהמאמן ברק בכר לא אהב במהלך האסיפה אתמול וכן במהלך האימון כשהמאמן חש שהשחקן לא מתייחס ברצינות הראויה לאסיפה.

עוד בנושא:

וואקמה: "צריך להישאר עם הראש למעלה, אפשר לשפר את ההישג מהעונה שעברה"
בן שהר יצא עם באר שבע לבית המלון, עשוי להיות בסגל ללוגאנו
שרן ייני התאמן וצפוי לפתוח במכבי תל אביב, גם אלירן עטר בתמונה

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הודח בשל בעיות משמעת? מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

כשהמאמן פרסם את 21 השחקנים שיוצאים לבית המלון אוחנה התבשר שהוא לא אחד מהם ולמעשה הוצא מהסגל למשחק החשוב, כשלפי גורם ההחלטה היא גם מקצועית אבל גם בשל הכעס של בכר על השחקן מבחינה התנהגותית. אוחנה אמנם לא הפגין יכולת טובה כשפתח נגד הפועל אשקלון במחזור האחרון, אך היה מצוין נגד לודוגורץ בשני המשחקים במוקדמות ליגת האלופות, וכן במשחק נגד מאריבור שנערך בארץ והוא אחד השחקנים בכושר הכי טוב בקבוצה מאז פתיחת העונה.

בבאר שבע מייעדים לאוחנה תפקיד חשוב העונה ולמרות האירוע הנוכחי מאמינים שבכר ימשיך הלאה והשחקן יהיה משמעותי בכל מקרה העונה. בינתיים, ללא אוחנה, ברק בכר צפוי לפתוח עם דן איינבינדר במרכז הקישור ועם תומאש פקהארט בחוד, כאשר מוחמד גדיר שהיה בספק למשחק צפוי להיות בסגל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully