וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הכי כואב לי שפגעתי באלי אוחנה, יותר מאיבוד התפקיד"

13.9.2017 / 21:22

לאחר התפטרותו מבית"ר ירושלים, השריף סיפק התבטאות ראשונה: "אני לא גזען וזה הוכח לאורך כל הקריירה שלי. דיברתי רק על מה שחוויתי במועדון ועל כך שלא אוכל לעבור עוד חוויה כזאת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עשרה ימים לאחר שמונה לתפקיד היועץ המקצועי, אלי כהן סיים הערב (רביעי) את דרכו בבית"ר ירושלים. הראיון בו צוטט כאומר כי לא יביא לבית"ר שחקן ערבי או מוסלמי גרם לסערה גדולה במועדון ולהתלבטויות קשות של אלי אוחנה לאורך כל היום. מחזיק זכויות הניהול קיבל טלפונים רבים, כולל מבית הנשיא, לאחר שרק לא מוזמן הוענק למועדון אות הוקרה על פועלו כנגד הגזענות. לבסוף נפגש אוחנה עם כהן כאשר היועץ הקדים אותו ושם את המפתחות.

כהן נשמע כאוב מאוד הערב ואמר: "אני לא גזען וזה הוכח לאורך כל הקריירה. אני אימנתי ערבים ומוסלמים לאורך כל הקריירה, טועמה עשה אצלי את הקפיצה הגדולה שלו בהפועל תל אביב, סאלם אבו סיאם במכבי תל אביב, אני יכול לתת לך רשימה. בתקופת דדש בבית"ר דיברו איתי על האפשרות להביא את וואליד באדיר ואמרתי לו תקפוץ על זה, זה לא הסתדר".

השריף הוסיף: "לצייר אותי גזען? אפשר לקרוא את הטקסט ולראות שהסיפור הפוך. סיפרתי את הסיפור מעונת הצ'צנים - הייתי כל העונה בצמרת, ברגע שהגיעו המוסלמים כל הקבוצה הידרדרה ואני נפגעתי, בריאותית ונפשית. לי אין יד בקטע של גזענות, סיפרתי את הסיפור ממקום של מה שעברתי ומכך שלא אוכל לעבור עוד פרשייה כזאת. דיברתי רק על מה שחוויתי ולא על דרך המועדון.

"הכי כואב לי שפגעתי באלי אוחנה, פגעתי בכל המערכת-עבודה שלו ובגלל זה לא נוכל להמשיך ביחד. זה כואב לי יותר מאשר לאבד את התפקיד. אלי הוא בשבילי הכל, ברגע שהוא התקשר שאגיע, ישר התייצבתי וברגע שהבנתי שהוא הסתבך בגללי, ישר הצעתי שאשים את המפתחות".

עוד בנושא:

עקב דבריו נגד צירוף שחקן מוסלמי: אלי כהן התפטר מבית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים: "אם לא נהיה יציבים יצחקו עלינו שדיברנו על אליפות"

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב עם אלי כהן, אלי אוחנה. קובי אליהו
עשרה ימים, וזהו. אלי כהן לצד אוחנה וטביב/קובי אליהו

כהן הוסיף: "אני מבין שהיה בלגן גדול, הופעלו לחצים אפילו מבית הנשיא ואוחנה נכנס לפלונטר מאוד קשה. אני לא רוצה לסבך אותו, לא מגיע לו על כל מה שעשה ונלחם שאהיה בבית"ר.

"כואב לי רק שחזרתי לקדנציה רביעית במועדון שאני אוהב ועם אנשים שאני אוהב והכל נגדע. זה עשה אותי מאושר ועכשיו אני מרגיש רע מאוד שבגלל סילוף הדברים שלי ניסו להוציא אותי גזען ובית"ר נפגעה. אני בכל מקרה לא אפגע באלי אוחנה או בבית"ר ולכן החלטתי ללכת".

לשאלה למה לא ניסה לפתור זאת בהתנצלות אמר כהן: "אני לא יכול להתנצל על כותרת שהוצאה מהקשרה. אני צריך לבדוק אם אוכל לתבוע על דבר כזה. מי שקורא את הכתבה או ישמע בהקלטה את מה שאמרתי יבין שלא אמרתי את הדברים מכיוון של גזענות. אמרתי עובדה והיא שפרשת הצ'צ'נים פירקה את המועדון ושאני לא יכול לעבור פרשה כזאת עוד פעם, ובמקביל נתתי הרבה דוגמאות בכדי להדגיש אין לי כל קשר לגזענות".

עוד באותו נושא

עקב דבריו נגד צירוף שחקן מוסלמי: אלי כהן התפטר מבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully