וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: חמישיות למילאן וניס, ארסנל ניצחה 1:3 את פ.צ. קלן

הרוסונרי חגגו עם 1:5 בחוץ על אוסטריה וינה, התותחנים חזרו מפיגור, אלכסיס חזר לכבוש. אברטון הובכה על ידי אטאלנטה עם 0:3, דאבור שיחק 90 דקות ב-1:1 של זלצבורג בגימראייש

ויין רוני שחקן אברטון מול מארטן דה רון שחקן אטאלנטה. רויטרס
פתיחה מאכזבת מבחינתו. ויין רוני/רויטרס

שלב הבתים של הליגה האירופית יצא הערב (חמישי) לדרך עם חמישייה מרשימה של מילאן, הפסד כואב של אברטון והפתעה של בראגה בהופנהיים. ויאריאל ניצחה בבית של מכבי תל אביב, בעוד פתיחת המשחק בין ארסנל לקלן נדחתה בשעה (ראו ידיעה נפרדת) ובסופו של דבר הצליחו התותחנים לנצח 1:3. גם ניס וזניט חגגו עם חמישיות, ריאל סוסיאדד סיפקה רביעייה ולאציו חזרה פעמיים מפיגור ל-2:3 על ויטסה.

ויאריאל - אסטנה 1:3

הצוללת הצהובה פתחה ברגל ימין את שלב הבתים ואספה שלוש נקודות למרות יכולת לא מרשימה. פראן אסקריבה ביצע שינויים רבים בהרכב וניקולה סאנסונה האיטלקי העניק לוויאריאל את היתרון עם בעיטה חדה בדקה ה-16 שעברה מתחת לידיו של השוער ננאד אריץ'. הבלם יורי לוגביננקו הדהים עם השוויון של אסטנה בנגיחה בדקה ה-68, אבל המחליפים סדריק בקאמבו (75) ודניס צ'רישב (77) השאירו את הנקודות באל מדריגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ויאריאל ניקולה סאנסונה חוגג. רויטרס
זמן המחליפים. ניקולה סאנסונה/רויטרס

יאנג בויז - פרטיזן בלגרד 1:1
ליאנג בויז: כריסטיאן פסנאכט (14). לפרטיזן: מרקו ינקוביץ' (11)

דינמו קייב - סקנדרבג 1:3
לדינמו: סרגיי סידורצ'וק (47), ג'וניור מוראס (50), דיומרסי אמבוקני (65 בפנדל). לסקנדרבג: גיירגי מוזאקה (39)

ולדימיר סטויקוביץ' שוער פרטיזן בלגרד עוצר את רוז'ה אסאלה שחקן יאנג בויז ברן. רויטרס
הציל נקודה לפרטיזן. ולדימיר סטויקוביץ' מול רוז'ה אסאלה/רויטרס

הופנהיים - בראגה 2:1

בכורה אירופית מאכזבת למארחת, שאמנם ניצחה את באיירן מינכן בליגה בשבת, אך לא הצליחה לשמור על היתרון מול היריבה הפורטוגלית והופתעה במגרשה. סנדרו ואגנר נגח לרשת בדקה ה-24, אבל המגן ריקרדו אסגאיו בישל פעמיים עבור בראגה: לז'ואאו קרלוס בדקה ה-45 ולדייגו סוזה בדקה ה-50.

איסטנבול בשאקשהיר - לודוגורץ 0:0

אוסטריה וינה - מילאן 5:1

הרוסונרי ניצלו את השיבה לאירופה אחרי ארבע שנים כדי להוציא את כל התסכול על התבוסה 4:1 באולימפיקו ללאציו. הקאן צ'לחנוילו הפציץ מזווית אלכסונית בצד ימין לרשת בדקה השביעית והיה חתום על השער הראשון של שלב הבתים לעונת 2017/18. לאחר מכן הוא בישל פעמיים לאנדרה סילבה הפורטוגלי (10 ו-20) שהשלים שלושער במחצית השנייה (56). סוסו נכנס כמחליף בדקה ה-62 ואחרי דקה ירה מ-25 מטרים אל הרשת. אוסטריה וינה צימקה לפני כן מראשו של המחליף אלכסנדר בורקוביץ' (47).

רייקה - א.א.ק אתונה 2:1
לרייקה: יוסיפ אלז (29). לא.א.ק: פטרוס מנדאלוס (16), לזארוס כריסטודולופולוס (62)

הקאן צ'לחנוילו שחקן מילאן חוגג. רויטרס
חתום על השער הראשון של שלב הבתים. הקאן צ'לחנוילו/רויטרס

אטאלנטה - אברטון 0:3

הכדורגל האירופי חזר לברגמו אחרי 26 שנה, ואיזה קאמבק זה היה מבחינת אטאלנטה. ויין רוני וחבריו הגיעו אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, וספגו עוד אחד על אדמת איטליה, כאשר אטאלנטה כבשה לראשונה בהיסטוריה שלה שלושה שערים במחצית אחת של משחק אירופי. אנדראה מאזיילו כבש מקרוב בדקה ה-27, לפני שפאפו גומז הנהדר סובב לחיבורים בדקה ה-41 ובריאן כריסטנטה ניצל הגנה רדומה כדי להשלים את החגיגה בדקה ה-44.

אפולון לימסול - ליון 1:1

שלושה ימים לפני הביקור בפארקה דה פראנס אצל פריס סן ז'רמן, ליון איבדה בצורה דרמטית את הניצחון בקפריסין. אחרי מחצית ראשונה עצבנית, הצרפתים השיגו פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה של ז'אנדר סנטנה הברזילאי, וממפיס דפאי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-53. אלא שבדקה השלישית של תוספת הזמן, המחליף הספרדי אדריאן כבש בעזרת רגל של מגן אורח וקבע שוויון.

שחקן אטאלנטה אלחנדרו גומז חוגג. רויטרס
שער נהדר. פאפו גומס חוגג/רויטרס

קופנהאגן - לוקומוטיב מוסקבה 0:0

פסטאב זלין - שריף 0:0

סטיאווה בוקרשט - ויקטוריה פלזן 0:3

הרומנים סיפקו תצוגה מרשימה ותפסו את המקום הראשון בבית של הפועל באר שבע. כריסטיאן בודסקו היה כוכב המשחק עם פנדל בדקה ה-21 והקפצה יפה בדקה ה-44. דניס אליבק הוסיף את השלישי בכדור חופשי שעבר את כולם בדרך אל הרשת בדקה ה-72.

ארסנל - פ.צ. קלן 1:3

אחרי עיכוב של שעה בפתיחת המשחק בשל בעיות בכניסה ליציעים ופיגור של 1:0 במחצית, הצליחו התותחנים לנצח בסופו של דבר ולפתוח את שלב הבתים בליגה האירופית עם ניצחון. אלכסיס סאנצ'ס, שפתח בהרכב בפעם השנייה העונה בכל המסגרות, גם כבש שער יפה בדקה ה-67, סיאד קולשינאץ - שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה - כבש שער יפה בעצמו בדקה ה-49 והקטור ביירין השלים (82). ג'ון קורדובה כבש את השער היחיד של האורחת בדקה התשיעית עם בעיטה מ-40 מטר אחרי שדויד אוספינה יצא לכדור ארוך.

הכוכב האדום - באטה בוריסוב 1:1
לכוכב האדום: נמניה ראדוניץ' (54). לבאטה: ניקולאי סיגנביץ' (72)

ויטוריה גימראייש - רד בול זלצבורג 1:1

מונס דאבור, הליגיונר הישראלי היחיד בשלב הבתים העונה, השלים 90 דקות בהרכב האלופה האוסטרית, שהצליחה להשיג נקודה בפורטוגל. פדראו העלה את ויטוריה גימראייש ליתרון עם נגיחה בדקה ה-25, אבל ואלון ברישה הקוסוברי גלש כדי לאזן שניות לפני ההפסקה.

מארסיי - קוניאספור 0:1
למארסיי: עדיל ראמי (48)

מונס דאבור (משמאל) עם ואלון ברישה שחקני רד בול זלצבורג. רויטרס
לפחות נקודה. מונס דאבור, משמאל, עם ואלון ברישה/רויטרס

הרטה ברלין - אתלטיק בילבאו 0:0

זוריה לוגנסק - אוסטרסונדס 2:0
לאוסטרסונדס: סמאן גודוס (50), אלחאג'י גרו (90)

זולטה וארחם - ניס 5:1

הצגה של ניס בבלגיה. אחרי הרביעייה לרשת מונאקו, הקבוצה מהריביירה התפוצצה גם על זולטה וארחם. אלסאן פלאה ירה פעמיים (16 ו-20), הקפטן דאנטה ניצל בלגן ברחבה (28) ומריו באלוטלי בישל לאלן סן מקסימן (69) וכבש בעצמו (74). ארון לייה רק צימק (46).

ויטסה - לאציו 3:2

הילד אלסנדרו מורג'ה, שהעניק ללאציו את הסופרקאפ האיטלקי עם שער בתוספת הזמן ב-2:3 על יובנטוס, שוב חתום על ניצחון באותה תוצאה. מרקו פארולו (51) וצ'ירו אימובילה (67) השווה פעמיים אחרי שערי יתרון של טים מטאבז' (33) ובריאן לינסן (57), עד שמורג'ה בן ה-19 השתלט על כדור ברחבה ובעט בשמאל אל הרשת כדי להכריע בדקה ה-75.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
חזר לכבוש. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

ריאל סוסיאדד - רוזנבורג 0:4

הופעת בכורה מרשימה לבאסקים בשלב הבתים של הליגה האירופית, שמצטרפת לפתיחת העונה המושלמת בליגה הספרדית. הבלם דייגו יורנטה, שכבש ב-2:4 על דפורטיבו לה קורוניה, פתח את מסכת השערים עם ריבאונד בדקה השמינית, לפני שהקפטן צ'אבי פרייטו בישל לדויד סורוטוסה (10) וסידר גם שער עצמי של יספר סקיילביק (41). יורנטה התכבד גם לסגור את החגיגה עם נגיחה בדקה ה-77 וגם הוא מוכן למפגש עם האקסית ריאל מדריד ביום ראשון.

וארדר סקופיה - זניט סנט פטרסבורג 5:0

אלכסנדר קוקורין הוביל את הרוסים לניצחון קל במקדוניה. החלוץ נגח לרשת בדקה השישית, כבש שוב בראש בדקה ה-21 ובישל באומנות עם העקב לארטיום דזיובה בדקה ה-39. ברניסלב איבנוביץ' חגג את שערו הראשון העונה בדקה ה-66 והמחליף הארגנטינאי אמיליאנו ריגוני חתם עם שער הבכורה במדי זניט בדקת הסיום.

דייגו יורנטה שחקן ריאל סוסיאדד חוגג. רויטרס
בכושר הבקעה נהדר. דייגו יורנטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully